Menu

Dark Souls و Metroid Prime منابع الهام Star Wars Jedi: Fallen Order هستند؛ کارگردان بازی توضیح می‌دهد

اگرچه هنوز به طور رسمی مراسم E3 آغاز نشده است اما مطابق رسم هر ساله، رویداد EA Play 2019 یک روز زودتر برگزار شد و در این رویداد شاهد تریلری جذاب از گیمپلی عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order بودیم که توسط تیم Respawn Entertainment توسعه می‌یابد. از طرفی Game Informer نیز مصاحبه‌ای با کارگردان بازی منتشر کرده که در آن نام منابع الهام بازی نیز ذکر شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، در پست منتشر شده توسط مجله GI آمده است که در زمان بررسی محیط بازی، ریشه‌هایی از سری Metroid به وضوح قابل مشاهده است، مخصوصا زمانی که بازیکن باید محیطی را بررسی کند سپس آن منطقه را برای مدتی رها کرده و سپس با تجهیزات مورد نیاز بازگردد و ماموریت را به پایان برساند.

کارگردان Star Wars Jedi: Fallen Order، "استیگ آسموسن"، در این مورد به Game Informer گفت:

"ما به دقت ساختار Metroid Prime را بررسی کردیم. در اوایل ریتم پیشرفت و سیستم آپگرید Metroid را بررسی و طرح‌برداری کردیم. ورژنی که ما برای Jedi: Fallen Order در نظر گرفتیم اصلا شبیه به آن نیست اما آن سیستم یک تمرین خوب برای ما بود. من فکر می‌کنم Jedi: Fallen Order احساسی کاملا تازه به بازیکن القا کند چرا که بازی دقیقاََ شبیه Metroidvania نیست. ما همچنین به بازی‌هایی مانند Bloodborne و Dark Souls نیز نگاه کردیم چرا که آن‌ها هم چنین رویه‌ای را به کار گرفته‌اند. ما عناوین ذکر شده را به خوبی بررسی کردیم و آن‌ها الهامات اصلی ما برای بازی به حساب می‌آیند."

عنوان سوم شخص اکشن-ماجراجوییِ Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ 15 نوامبر (جمعه، ۲۴ آبان ۱۳۹۸) بر روی PS4 ،Xbox One و PC در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما در این باره چیست؟