Menu

بازی جدید استودیوی From Software قبل از رونمایی در E3 لو رفت

رویداد E3 به زودی آغاز می‌شود و یکی از سوالاتی که ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده است، پروژه‌ی جدید استودیوی From Software می‌باشد. حال به نظر می‌رسد که نام این بازی، لوگو و پلتفرم‌های مقصد آن فاش شده است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamerant، این اطلاعات از طریق شکاف امنیتی‌ وبسایت Bandai Namco به دست آمده است. طبق این اطلاعات، نام بروژه‌ی جدید استودیوی From Software که به صورت رسمی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت Microsoft در E3 معرفی خواهد شد، Elden Ring می‌باشد.

کارگردان Elden Ring آقای هیدتاکا میازاکی است و نویسنده‌ی سری کتاب‌های یغمه‌ی یخ و آتش آقای جرج آر آر مارتین نیز در ساخت این عنوان با استودیوی From Software همکاری کرده است. Elden Ring بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One منتشر می‌شود و شما لوگوی لو رفته‌ی آن را در زیر مشاهده می‌کنید.(جهت مشاهده با کیفیت بهتر بر روی لوگو کلیک کنید.)

همچنین به نقل از Pushsquare، اینسایدر معتبر صنعت گیم آقای "دنیل احمد" نیز در توئیتر، این اطلاعات لو رفته را طی پستی به اشتراک گذاشته و به نوعی آن را تایید کرده است. کنفرانس مطبوعاتی Microsoft در E3 بامداد دوشنبه ساعت 00:30 برگزار می‌شود و باید منتظر معرفی رسمی پروژه‌ی جرج ار ار مارتین و From Software بمانیم.