Menu

Highlight Reel: قسمت 484؛ از گرگ‌های ضدضربه در Days Gone تا تغییر ناگهانی آب و هوا در Red Dead Redemption 2

بیشتر گیمرها با کلیپ‌های ویدئو گیمینگ Highlight Reel آشنا می‌باشند. ویدئو‌کلیپ‌هایی که چندین سال است به اشتراک گذاشته می‌شوند و بیش از 480 قسمت از آنها توسط وبسایت Kotaku منتشر و در دسترس قرار گرفته‌اند. این ویدئوها شامل لحظات خنده‌دار، باگ‌های عجیب و غریب، مهارت‌های شگفت‌انگیز بازیکنان و… می‌شوند. گیمرهای سراسر دنیا، اینگونه لحظات را هنگام بازی کردن ضبط کرده و برای وبسایت مذکور ارسال می‌کنند. شما نیز می‌توانید کلیپ های جالب خود را به آدرس [email protected] بفرستید و شانستان رای برای ثبت ویدئوی خود در یکی از اپیزودها امتحان کنید. حال در پردیس‌گیم تصمیم گرفته‌ایم تا اپیزودهای جدید Highlight Reel را در طول هفته برای تماشا و دانلود قرار دهیم.

اپیزود 484: این قسمت با Black Ops 4 شروع می‌شود، جایی که یکی از بازیکنان پس از دریافت چند گلوله، به جای افتادن روی زمین، به سوی آسمان پرواز می‌کند. در Battlefield 4 با رفیقمون سوار موتور شده بودیم که با کمی خوش‌شانسی، با هواپیمایی که قاعدتا نباید اونجا می‌بود، برخورد نکردیم. در بخش آنلاین Halo، یکی از بازیکنان، بازی رو به گند می‌کشه. یعنی اول وارد یه وسیله‌ی نقلیه می‌شه و نه تنها باعث چرخش اون وسیله می‌شه، بلکه باعث شوت شدن یکی دیگر از بازیکنان به مکان دیگری از نقشه می‌شود. در Assassin's Creed: Syndicate کارکتر جیکوب فرای، یک گاری را هول می‌دهد تا پس از شلیک به آن، خرابی ایجاد کند؛ اما خب یه اتفاق دیگه‌ای میوفته. در قسمت بعد، Skyrim را داریم که یک اژدها پس از دریافت یک تیر، فرار می‌کند؛ یه Npc هم اون وسطا داره تو آتیش می‌سوزه. شخصیت Marshall law قوانین فیزیک را با نانچیکویش زیر سوال می‌برد. Link در Breath of The Wild قدرت کارکتر ثور(Thor) را به کار می‌گیرد. در Ghost Recon Wildlands یکی از بازیکنان هوس شنا بر روی خیابان کرده است. بریم پیش Rockstar و Red Dead Redemption 2 که در اولین قسمت، می‌خوایم یک گرگ را برای ناهاز نوش جان کنیم که خب، گرگه یه دفعه پرواز کرد. در قسمت دوم از این عنوان وسترنی، داریم در روز با آرتور اسب‌سواری می‌کنیم و هوا، آفتابی می‌باشد. اما یک دفعه و در یک ثانیه، نه تنها شب می‌شود، بلکه وضعیت هوا نیز به بارانی تغییر می‌کند. رفیق قدیمی Highlight Reel یعنی Rainbow Six Siege بازگشته است. در بخش اول، یکی از بازیکنان به تنهایی، 4 نفر از اعضای تیم حریف را از بین می‌برد؛ البته اون 4 نفر هم به شدت نوب جلوه می‌کنند. در بخش بعدی ساخته‌ی Ubisoft یک نشونه‌گیری و شلیک خفن را مشاهده می‌کنیم. در قسمت آخر Rainbow Six Siege در چند ثانیه، تیممان را برنده‌ می‌کنیم. در ادامه، For Honor را داریم که در اولین کلیپ، پس از اینکه حریف را از روی پل به پایین پرتاب می‌کنیم، شروع به زدن هوا کرده و در این راه یار خودی را نیز کتک می‌زنیم. در کلیپ بعدی و در نبردی تن به تن، یه جوری طرف را از بین می‌بریم که غیب می‌شود. آخرین کلیپ مربوط به For Honor، یک اسفاده‌ی درست از حواس‌پرتی دشمنان را خواهیم دید. چند ویدئوی جالب از Mordhau هم برای قسمت 484 در نظر گرفته شده‌اند؛ از کری خواندن برای سوارکار گرفته تا یک جاخالی حرفه‌ای. بریم سراغ Days Gone. سه اتفاق عجیب برای گرگ‌ها در ساخته‌ی Bend رخ داده است. اول اینکه روی هوا هستن در حالی که نباید. دومی اینکه در حال تکثیر هستند و هی تعدادشون داره زیاد میشه. سومی هم اینکه ضد ضربه هستن، یعنی نسبت به شلیک‌های اسلحه‌ی شات‌گان و آتش مقاوم می‌باشند. Highlight Reel 484 را با Days Gone به پایان می‌بریم، جایی که فریکرهای معلق بر روی هوا، در حال سپری کردن اوقات خوشی می‌باشند.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

شما می‌توانید Highlight Reel 483 را از اینجا تماشا کنید. دوستان با توجه به شروع رسمی رویداد E3 از امشب، قسمت بعدی Highlight Reel بعد از اتمام کامل این نمایشگاه بر روی وبسایت قرار می‌گیرد. تشکر از همراهی‌تون 🙂