Menu

از نقشه‌های جدید بازی Battlefield V رونمایی شد + تریلر

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، در مراسم EA Play کمپانی EA از 2 نقشه‌ی جدید بازی Battlefield V به نام‌های Marita و Al Sun Dan رونمایی کرد. همچنین، تیزری از فصل پنجم بازی نیز منتشر شد.

نقشه‌ی Marita حاوی یک روستای کوهستانی است که توسط متفقین کنترل می‌شود. این نقشه، شما را ملزم می‌کند تا از این منطقه‌ی روستایی در برابر نیروهای متحدین دفاع کنید. Marita نقشه‌ای است که بر روی درگیری پیاده نظام تمرکز کرده و نبرهایی تن به تن و از فاصله‌ی نزدیک در مسیرها و کوچه‌های باریکش رخ می‌دهد. تریلر مربوط به نقشه‌ی Marita را در زیر می‌توانید تماشا کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

دومین نقشه که Al Sun Dan نام دارد، در منطقه‌ای بی حاصل و خشک واقع شده است. Al Sun Dan نقشه‌ای است که بر روی نبردهای عظیم با درگیری وسایل نقلیه‌ی زمینی و هوایی، تمرکز می‌کند. این نقشه شامل چندین کمپ، یک برج رادیویی و یک پایگاه هوایی برای کنترل کردن، می‌باشد. تریلر مربوط به نقشه‌ Al Sun Dan در زیر قابل تماشا می‌باشد.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

همچنین،تیزری از فصل پنجم نیز در جریان EA Play نیز پخش شد که در زیر می‌توانید آن را تماشا کنید. فصل پنجم بر روی نبرد بین نیروهای آمریکایی و اپراطوری ژاپن تمرکز می‌کند. همچنین، نقشه‌ی نبرد Iwo Jima نیز برای فصل پنجم در نظر گرفته شده است. توسعه‌دهندگان برای فصل پنجم، نقشه‌های جدید، سلاح جدید، آیتم‌ها و وسایل نقلیه‌ی مربوط به این دو کشور در دوران جنگ جهانی دوم را برای بازیکنان فراهم خواهند کرد.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

نقشه‌های Marita و Al Sun Dan در ماه جولای (تیر-مرداد) به بازی اضافه می‌شوند و فصل پنجم نیز در فصل پاییز آغاز می‌شود. Battlefield V هم‌اکنون بر روی PC، PS4 و Xbox One در دسترس می‌باشد.