Menu

تماشا کنید: تاریخ عرضه عنوان My Friend Pedro با انتشار نمایشی هیجان‌انگیز سرانجام اعلام شد

تاریخ عرضه عنوان مورد انتظار My Friend Pedro سرانجام توسط Devolver Digital اعلام شد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، این بازی در تاریخ 20 ژوئن (پنج‌شنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۸) بر روی PC و Nintendo Switch عرضه خواهد شد.

My Friend Pedro را می‌توان به نوعی نسخه دو بعدی Max Payne با گان‌پلی حتی دیوانه‌وارتر به حساب آورد. استودیو DeadToast Entertainment با ساخت این بازی همه توجه‌ها را به خود جلب کرده است چرا که تجربه‌ای دیوانه‌وار‌تر از My Friend Pedro احتمالا تاکنون ساخته نشده است. مفهوم این جمله را در ادامه در نمایش جدید این بازی درک خواهید کرد.

دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

My Friend Pedro یک باله (رقص باله) خشن در مورد رفاقت، خیال‌پردازی و مردی است که به دستور یک موز خیالی تلاش می‌کند که هر چه بر سر راهش قرار می‌گیرد را از میان بردارد. گیم‌پلی My Friend Pedro در اوج خود، استفاده بازیکن از قدرت اسلوموشن و هدف‌گیری‌های چندگانه در پویاترین و سینمایی‌ترین صحنه‌های اکشنی که تاکنون دیده‌اید، بی‌شک با شکوه است.

اما My Friend Pedro تنها در دویدن و شلیک کردن خلاصه نمی‌شود. در لحظاتی این گیم‌پلی سرعتی هم کند می‌شود تا شما بتوانید معماهای فیزیکی متفاوتی را حل کنید. در بخش‌هایی دیگر نیز تعقیب و گریزهای موتور سیکلتی هیجان‌انگیزی را تجربه خواهید کرد. همانطور که گفته شد، این ساخته DeadToast Entertainment پر است از صحنه‌های اکشن انفجاری.

My Friend Pedro در تاریخ 20 ژوئن (پنج شنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۸) یعنی تنها دو هفته دیگر بر روی PC و Nintendo Switch عرضه خواهد شد.