Menu

تاریخ اکران فیلم Uncharted اعلام شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت Comicbook، بالاخره و پس از مدت‌ها انتظار، امروز Sony تاریخ اکران این فیلم را اعلام کرد. طبق اطلاعات منتشر شده قرار است این فیلم در تاریخ 18 ماه دسامبر سال آینده میلادی (2020) اکران شود. همان طور که از قبل می‌دانید، مدت زمان زیادی است که این فیلم در دست ساخت قرار دارد و حال اعلام تاریخ اکران این فیلم می‌تواند خبر خوشی برای طرفداران این سری محبوب باشد. البته در تاریخ اعلام شده فیلم بازسازی شده‌ و پرهزینه‌ی West Side Story از کارگردان معروف استیون اسپیلبرگ نیز قرار است اکران شود که قطعا باعث به وجود آمدن رقابت جدی و حساسی بین این دو فیلم خواهد شد.

ماه گذشته بود که Sony اعلام کرد که بخش زیادی از مراحل ساخت و توسعه‌ی فیلم به اتمام رسیده و از همین رو نیز اعلام تاریخ اکران این فیلم از سوی Sony چندان سوپرایز کننده نمی‌باشد. اطلاعات زیادی از این فیلم منتشر نشده و فقط می‌دانیم که این فیلم داستان قبل از بازی‌ها را دنبال می‌کند و نیتن دریک جوانتر خواهد بود و برای همین تام هالند به عنوان بازیگر نقش نیتن دریک اتخاب شد. همچنین کارگردان این فیلم نیز دن ترچتنبرگ (Dan Trachtenberg) نام دارد که تازه کار است اما توانست با فیلم Cloverfield Lane خود را در این زمینه مطرح کند و علاوه بر این فیلم نیز کارگردانی فیلم Houdini را بر عهده دارد.

از دیگر بازیگران این فیلم نیز اطلاعات زیادی در دست نیست ولی با این حال مدتی پیش شایعه شده بود که یک نفر از میان کریس پاین، متیو مک کانهی، کریس همسورث و وودی هارلسون برای ایفای نقش سالی که مشاور و همراه نیتن است، قرار است انتخاب شود. حال با توجه با تاخیرها و مشکلاتی که این فیلم در سر راه خود داشته است، باید منتظر ماند و دید که آیا Sony می‌تواند فیلمی در حد و اندازه‌های این سری محبو بسازد یا خیر.