Menu

فروش Nier: Automata از مرز 4 میلیون فراتر رفته، تشکر توسعه دهندگان با انتشار ویدئو و تصاویری جدید

Nier: Automata عنوانی RPG که بیش از 2 سال از زمان عرضه‌ی آن می‌گذرد و حالا PlatinumGames دست به کار شده تا این میزان فروش تحسین‌برانگیز آن را با طرفداران خود در میان بگذارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، درحال حاضر، به شکل رسمی Automata از مرز فروش 4 میلیون نسخه فراتر رفته. این رقم در برگیرنده‌ی تمام ورژن‌های بازی روی PC، PS4 و Xbox One می‌شود. علاوه بر این فروش‌های دیجیتالی نیز در این مقدار گنجانده شده.

حتی با اینکه در مقایسه با بازی‌های دیگر ممکن است این فروش چندان عظیم نباشد، Nier: Automata ثابت کرده که موفقیتی بزرگ برای Square Enix و PlatinumGames محسوب می‌شود. میزان فروش کلی 4 میلیون نسخه‌ای برای محصولی این چنینی که ممکن است با سیلقه‌ی بسیاری سازگاری نداشته باشد شدیداً تحسین برانگیز بوده و احتمالاً بالاتر از سطح انتظارات Platinum برای این عنوان است.

علاوه بر به اشتراک گذاشتن این مقدار فروش، تعدادی از افراد توسعه دهنده‌ای که روی Nier: Automata کار کرده‌اند در یک ویدئو قدردانی خود را از بازیکنان بابت این موفقیت نشان داده‌اند. جدا از این ویدئو تعدادی تصویر هنری نیز منحصراً به مناسبت این اتفاق انتشار پیدا کرده. می‌توانید تمامی این تصاویر را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید؛

Nier: Automata Nier: Automata Nier: Automata Nier: Automata Nier: Automata

و اگر دوست دارید تمام پیام‌های «متشکریم» از طرف تیم Nier را شخصاً ببینید، می‌توانید با این لینک به وب‌سایت رسمی Platinum وارد شوید. در آخر، ویدئوی مربوطه که طی آن Taura و Hideki Kamiya از طرفداران تشکر می‌کنند مشاهده می‌کنید؛

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه

Nier: Automata هم اکنون برای Xbox One، PS4 و PC در دسترس است.