Menu

سازندگان می‌گویند؛ به این زودی‌ها خبری از Unravel 3 نخواهد شد

سری بازی‌های Unravel یکی عناوین indie بود که توانست راه خود را بین جریان اصلی بازی‌ها باز کند. این محصول EA را به عنوان ناشر داشت که طرز شدیدی به دیده شدن آن کمک کرد. بازی دوم در ماه مارس وارد کنسول Switch شد ولی به نظر این می‌توانید آخرین شادی Yarny، شخصیت اصلی دوست‌داشتنی این بازی باشد، چرا که توسعه دهندگان، حداقل برای حالا، می‌خواهند سراغ چیزهای جدید بروند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از gamingbolt، طی مصاحبه‌ای، یکی از روئسای این استودیو یعنی مارتین ساهلین (Martin Sahlin) تأیید کرد که شرکت فعلاً درحال کار روی پروژه‌های دیگری است. او می‌گوید احتمال منتشر شدن بازی سوم وجود دارد ولی استودیو می‌خواهد روی داستان‌های متفاوتی کار کند و فعلاً ایده‌ای برای شکل دادن یک داستان جدیدی برای Yarny ندارند.

مارتین؛ "درمورد داستان‌های دیگر، نمی‌دانم. قصه‌هایی که من دوست دارم بگویم آن‌هایی است که قبلاً زندگی (تجربه) و کشف شده. یعنی، تجربیاتی که شما هم تجربه کردید و قابلیت تبدیل شدن به داستان را دارند. و این موضوع بستگی به اتفاقات اطراف دارد. حالا تمرکز من روی چیزهای دیگری است و معنی این حرف عدم ساختن شدن بازی‌های بیشتری از سری Unravel نیست. اگر بتوانیم داستانی پیدا کنیم که بتوان تعریف کرد، آن وقت، بله نسخه بعدی ساخته خواهد شد."

نمی‌دانیم درحال حاضر این شرکت رو چه پروژه‌ای کار می‌کند ولی Unravel یک سری کوچیک مبتکرانه بود، پس جالب است که منتظر باشیم و ببینیم در آینده چه اتفاقاتی برای آن خواهد افتاد. نسخه‌ی اول Unravel هم‌اکنون برای PlayStation 4، Xbox One و PC در دسترس است. دنباله آن، Unravel Two نیز برای همین پلتفرم‌ها و همچنین Nintendo Switch عرضه شده.