Menu

با اطلاعات و تصاویری جدید از شهرها و مکان‌های بازی Red Dead Redemption 2 همراه باشید

چندی پیش بود که اطلاعاتی جدید از داستان Red Dead Redemption 2 و تصاویر و اطلاعاتی جدید از اعضای گروه خلافکار بازی، توسط Rockstar به اشتراک گذاشته شد.

به گزارش پردیس‌گیم، حال دقایقی پیش Rockstar Games وبسایت رسمی بازی Red Dead Redemption 2 را با اطلاعات و تصاویری جدید از مرزها، شهرها و شهرک‌های این بازی به‌روزرسانی کرده است. در ادامه می‌توانید اطلاعات منتشرشده را مشاهده نمایید.

مرزها، شهرها و شهرک‌ها

با بعضی از مکان‌های دنیای وسیع و متنوع Red Dead Redemption 2 آشنا شوید؛ از جنگل‌های West Elizabeth و کوه‌های Ambarino گرفته تا دشت‌های New Hanover و مرداب‌های Lemoyne.

Valentine – The Heartlands, NH

شهرکی شلوغ، خشن و روبه نابودی در Heartlands. مزایده‌های مختلف چارپایان در Valentine تاجران، دامداران، گاوچران‌ها، قماربازها، قانون‌شکنان و فاحشه‌ها را از نقاط مختلف به این شهر می‌کشاند. همگی این افراد به دنبال پول، شلوغی و برپاکردن جهنم و در کنار این‌ها، خوش‌گذرانی هستند.

Annesburg – Roanoke Ridge, NH

زندگی برای معدنچی‌ها و خانواده‌های‌شان در Annesburg، کسانی که تقریبا برای یک قرن ذغال‌سنگ را در بالا و پایین رودخانه Lannahechee تامین می‌کنند، آسان نیست. شرایط کاری و حقوق معدنچیان بسیار بد و ناچیز است و بسیاری از افراد جان خود را گودال‌ها از دست داده‌اند.

Saint Denis – Bayou NWA, LE

دروازه‌ای کلیدی برای ورود به آمریکای‌شمالی با راهی تجاری که در سراسر کشور ادامه دارد. در شهر شلوغ و متراکم Saint Denis، که مکانی برای افراد با فرهنگ‌های مختلف است، بازرگانان، فعالان اجتماعی، ملوانان، کارگران، متکدیان و دزدها همگی در کنار زندگی خود را می‌گذرانند.

Mounta Hagen – Grizzlies, AM

یکی از شناخته‌شده‌ترین قله‌ها در مکان برفی Grizzlies منطقه Mount Hagen که از غرب توسط دریاچه Isabella و از شرق توسط Beartooth Beck احاطه شده است. این مکان راه اصلی ورود به منطقه کوه‌های غربی است و در جنوب به رودخانه Dakota منتهی می‌شود.

Rhodes – Scarlett Meadows, LE

شاید در نگاه اول درست و مناسب به نظر برسد، ولی فساد، فشار و تنش در اعماق جنوبی‌ترین شهر Rhodes نفوذ کرده است. شهری که سال‌هاست تبدیل به جبهه جنگ 2 خانواده Braithwaites و Grays شده است.

Strawberry – Big Valley, WE

Strawberry تا زمان رسیدن شهردار جدیدش، چیزی جز یک شهر کوچک مبتنی بر صنعت چوب نبود. شهرداری که از ساحل شرقی آمده و می‌خواهد تحت هر شرایطی این شهر را به یک مکان و دیدگاه فرهنگی برای توریست‌های ثروت‌مند تبدیل کند؛ حتی با اینکه سبب ایجاد مزاحمت برای افراد محلی خواهد شد.

Lagras – Bayou NWA, LE

مکانی کوچک و دوردست در باتلاق‌های Bayou Nwa. مردم Lagras اکثرا جدا از محیط‌های افراد و با تکیه بر خود زندگی می‌کنند. آن‌ها از کارهای مختلف نظیر ماهی‌گیری و یا راهنمایی‌کردن مسافرانی که به دنبال گشت‌وگذار در منطقه هستند، امرار معاش می‌کنند.

عنوان Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر (5 آبان) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.