Menu

رئیس PlayStation: در آینده از پتانسیل سرویس PS Now بیشترین استفاده را خواهیم کرد

مدیرعامل و رئیس جدید بخش PlayStation شرکت Sony یعنی "جیم رایان" به تازگی در مصاحبه‌ای با Financial Times در مورد سرویس استریم Sony یعنی PS Now صحبت کرده و گفته که امسال و هم‌چنین در آینده این سرویس نقش مهم‌تر و پررنگ‌تری خواهد داشت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، وی در این مصاحبه‌ درباره آینده سرویس استریم PlayStation که اکنون تقریبا 5 ساله شده صحبت‌هایی را کرده است.

"ما تاکنون در زمینه‌های زیادی از سرگرمی دیده‌ایم که ارائه محتویات و دسترسی به آن‌ها به سمت استریم پیش رفته‌اند. به احتمال بسیار بسیار زیاد صنعت بازی و گیمینگ نیز به زودی و در آینده جنین مسیری را در پیش خواهد گرفت. "

با عرضه سرویس استریم شرکت Google به نام Stadia در تابستان امسال، Sonu نیز مشتاق است تا سرویس استریم خود را بهبود ببخشد و مطمئنا قرارداد اخیر آن‌ها و همکاری با Microsoft در این کار تاثیرگذار خواهد بود.

"ما اکنون اعتماد و تکیه بیشتری برروی سرویس PlayStation Now داریم و می‌خواهیم از امسال و در سال‌های آینده نیز بیشتر از پتانسیل آن استفاده کنیم."

PS Now که کار خود را از سال 2015 آغاز کرد، هم‌اکنون با قیمت ماهانه 20 دلار در دسترس است. در صورت عضویت در این سرویس می‌توانید بیش از 100 بازی را به صورت استریم تجربه کنید؛ قابلیت دانلود نیز چند ماه پیش به این سرویس اضافه شد و هم‌اکنون برخی از عناوین را می‌توان بدون نیاز به اینترنت و از طریق پردازش برروی کنسول بازی کرد.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.