Menu

گزارش: Microsoft بخشی از جزئیات سخت‌افزار Xbox بعدی را در E3 اعلام می‌کند

شکی در این نیست که Microsoft قصد دارد تا E3 2019 را باشکوه برگزار کرده و طرفداران برند سبز و حتی تمامی گیمرها را هیجان‌زده کند. غول ردموندی پیش از این اعلام کرده است که در جریان کنفرانس مطبوعاتی E3 خود از 14 بازی فرست‌پارتی رونمایی کرده و آنطور که از شواهد پیداست، باید منتظر معرفی عناوین ثردپارتی بزرگی نیز باشیم. در این میان اما، برای بیشتر بازیکنان این سوال پیش آمده که آیا Microsoft طی این رویداد، درباره‌ی Xbox بعدی صحبت خواهد کرد یا خیر.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، طبق گزارش اینسایدر شناخته‌ شده‌ی صنعت گیم "برد سمز"(Brad Sams) جزئیات سخت‌افزاری و پیکربندی هر دو مدل Xbox بعدی یعنی Xbox Lockheart که کنسول ضعیفتر بوده و Anaconda که کنسول قوی‌تر می‌باشد، در حال تغییر بوده و هنوز نهایی نشده‌اند. به همین دلیل، Microsoft به صورت کامل از جزئیات Xboxهای بعدی رونمایی نکرده و تنها جزئیات کوچکی را به اشتراک خواهد گذاشت.

این گزارش ادعا می‌کند که Microsoft برای Xboxهای بعدی همانند Sony از SSD به جای HDD استفاده کرده است. همچنین در این گزارش اشاره شده است که کنسول‌های نسل نهمی Microsoft از تکنولوژی Zen 2 و پردازنده‌ی گرافیکی Navi شرکت AMD بهره خواهند برد. دیگر ویژگی نام برده شده در این گزارش، ویژگی Backward Compatibility بوده که ظاهرا، Microsoft اعلام خواهد کرد که Xbox بعدی، بازی‌های Xbox One X را به صورت ارتقایافته اجرا می‌کند.

همچنین، برد سمز در گزارش خود گفته است که کمپانی MICROSOFT در رویداد E3 از 3 آی‌پی جدید فرست پارتی رونمایی خواهد کرد و گیم‌پلی HALO: INFINITE نیز نمایش داده خواهد شد. همانند همیشه، به این گزارش در حد شایعه نگاه کرده و منتظر برگزاری کنفرانس مطبوعاتی Micrisoft در E3 2019 در دوشنبه ساعت 00:30 بمانید.