Menu

کمپانی THQ Nordic در 3 روز آینده از 3 بازی جدید رونمایی خواهد کرد

همانطور که می‌دانید، تنها چند روز به آغاز E3 مانده و این رویداد به صورت رسمی با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی Microsoft در دوشنبه ساعت 00:30 آغاز می‌شود. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، کمپانی THQ Nordic طی 3 روز آینده، 3 بازی جدید را معرفی خواهد کرد. این رشته‌ معرفی‌ها از فردا چهارشنبه 15 خرداد آغاز و آخرین رونمایی نیز در تاریخ 7 ژوئن (جمعه 17 خرداد) به پایان می‌رسد. با توجه به اینکه شرکت THQ Nordic تعداد 48 بازی معرفی نشده در دست ساخت دارد، احتمالات بسیاری برای این 3 بازی وجود دارند.

محتمل‌ترین بازی برای اینکه در 3 روز آینده معرفی شود، نسخه‌ی جدید فرنچایز Darksiders است. در جریان E3 Coliseum پنلی برای آینده‌ی این مجموعه تایید شده است و احتمال اینکه نسخه‌ای جدید از این سری بازی معرفی شود، بسیار بالاست. گزینه‌ی دیگر، Red Faction جدید می‌باشد که در وبسایت Nvidia نیز به آن اشاره شده است. سومین مورد، نسخه‌ی تازه‌ی Destroy All Humans می‌باشد که طی مدت اخیر، شایعات زیادی نیز پیرامون معرفی آن دست به دشت شده‌اند.

البته به یاد داشته باشید که این 3 گزینه‌ای که نام بردیم، تنها حدس و گمان بوده و این احتمال وجود دارد که THQ Nordic بازی‌هایی که تاکنون هیچ اشاره‌ای به آن‌ها نشده است، معرفی کند. در پایان، شما نیز حدس خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.