Menu

گزارش: کمپانی Microsoft در رویداد E3 از 3 آی‌پی جدید فرست پارتی رونمایی خواهد کرد؛ گیم‌پلی Halo: Infinite نمایش داده خواهد شد

شکی در این نیست که کمپانی Microsoft قصد دارد تا E3 2019 را تبدیل به یکی از برگترین مراسم‌هایی که تاکنون برگزار کرده است، کند. آن‌ها به تازگی اعلام کردند که 14 بازی فرست پارتی را در نمایشگاه E3 معرفی خواهند کرد و همین موضوع، E3 2019 را تبدیل به طولانی‌ترین کنفرانس مطبوعاتی Microsoft در تاریخ خودش می‌کند. حال گزارشی جدیدی منتشر شده است که برخی از جزئیات این کنفرانس مطبوعاتی را مشخص می‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، "برد سمز"(Brad Sams) که یکی از اینسایدرهای شناخته شده‌ی صتعت گیم می‌باشد، گزارشی از برنامه‌ی Microsoft برای E3 2019 به اشتراک گذاشته است. قبل از هر چیزی باید گفت که حضور بازی Gears 5 در E3 توسط خود Microsoft تایید شده است. به گزارش سمز، Microsoft نمایش کاملی از بازی Halo Infinite نشان خواهد داد؛ عنوانی که سمز، آن را نسل بعدی می‌داند. همچنین به نظر می‌رسد که گیم‌پلی Halo Infinite بر روی PC نمایش داده خواهد شد. این گزارش به این نکته اشاره می‌کند که امکان رونمایی از Fable 4 نیز وجود دارد؛ عنوانی که شایعات زیادی پیرامون معرفی آن به تازگی منتشر شده‌اند. چیزی که کنفرانس مطبوعاتی Microsoft را برای طرفداران برند سبز رنگ جذاب‌تر می‌کند، این است که غول ردموندی حداقل 3 آی‌پی فرست پارتی جدید را معرفی می‌کند و شایعات نشان می‌دهند که یکی از آن‌ها، بازی جدید استودیوی Ninja Theory می‌باشد.

همچنین، گزارش برد سمز نشان می‌دهد که این کنفرانس از نظر حضور بازی‌های ثردپارتی نیز غنی خواهد بود که با توجه به عدم حضور Sony در E3 امسال، قابل انتظار است. آنطور که از گزارشات پیداست، تریلرهایی از Cyberpunk 2077، Borderlands 3 و جدیدترین پروژه‌ی استودیوی From Software نمایش داده خواهند شد. کنفرانس مطبوعاتی Microsoft در E3 امسال در روز دوشنبه 20 خرداد ساعت 00:30 برگزار می‌شود.