Menu

شایعه؛ Nintendo در مراسم E3 2019 بیش از 20 بازی جدید را معرفی می‌کند

همینطور که به زمان برگزاری E3 نزدیک می‌شویم، خرده‌فروشان، منابع داخلی و افراد موثر در گیمینگ مشتاقانه به دنبال شایعاتی هستند تا حرارت تابستان خود را بیشتر و بیشتر کنند. اگر لیکی که توسط خرده‌فروشی GameStop منتشر شده حقیقت داشته باشد، باید منتظر باشیم تا Nintendo در طی این مراسم از انبوهی بازی برای Nintendo Switch پرده‌برداری کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از gamerant، درحال حاضر لیستی از 20 عنوان برای فروش در GameStop به اشتراک گذاشته شده که همگی با حروف NSW (احتمالاً خلاصه‌ی Nintendo Switch) به اتمام می‌رسند و به احتمال زیاد طی هفته‌ی آینده در E3 از آن‌ها رونمایی می‌شود. با اینکه مراسم رسمی E3 از 21 خرداد شروع شده و تا 23 خرداد ادامه پیدا می‌کند، رونمایی‌های Nintendo تحت عنوان E3 Direct یک روز قبل‌تر یعنی 20 خرداد به شکل آنلاین انجام خواهد شد.

tweet

با نگاهی دقیق‌تر به این لیست، متوجه قیمت‌گذاری تعدادی از بازی‌های مربوطه می‌شویم که ممکن است نشان دهند چه پرده‌برداری‌هایی در طول E3 انجام خواهد شد. از آنجا که Nintendo تأیید کرده هیچ سخت‌افزار تازه‌ای طی هفته‌ی آینده رونمایی نمی‌شود، احتمالاً جایگاهی که برای آن قیمت $199.99 در نظر گرفته شده یک جور نسخه‌ی کالکتور باشد. بقیه جایگاه‌ها که با قیمتی بسیار پائین‌تر و حدود $39.99 در جدول جای گرفته‌اند ممکن است مربوط به نسخه‌های بازسازی شده یا باندل‌های سه گانه باشند. با توجه به فشارهای Activision در سال گذشته برای آوردن Crash Bandicoot N. Sane Trilogy به Switch، احتمال این هم وجود دارد که عنوان Spyro Reignited Trilogy که در 2018 منتشر شد به بازی‌های این کنسول اضافه شود.

احتمال اینکه اطلاعاتی بیشتر از جمله تاریخ انتشار Pokémon Sword and Shield نیز منتشر شود بالاست. علاوه‌بر این‌ها، با در نظر گرفتن اینکه اوایل سال گذشته Nintendo یک سری جدید از Animal Crossing را برای Switch معرفی کرد، هفته‌ی آینده زمان بسیار مناسبی برای به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر به نظر می‌رسد.

درحالی که Nintendo قصد دارد تعداد زیادی بازی را به نمایش بگذارد، عنوانی که جای خالی آن در E3 احساس خواهد شد بدون شک Metroid Prime 4 است. می‌دانیم که روند توسعه در اوایل سال جاری توسط Retro Studios از ابتدا آغاز شده، بنابراین دور از ذهن نیست که تصور کنیم زمان کافی برای آماده کردن یک نسخه‌ی demo را نداشته‌اند. در نبود این نسخه، طرفداران می‌توانند امیدوار باشند که سه گانه‌ی Metroid Prime در آینده برای Nintendo Switch معرفی شود.