Menu

شایعه: اطلاعات جدیدی از Fable IV منتشر شد

پس از عرضه‌ی بازی Fable 3 در سال 2010 تا کنون نسخه‌ی جدیدی از این سری محبوب و پرطرفدار منتشر نشده است و طرفداران این سری حدود 10 سال است که منتظر نسخه‌ی جدیدی از این سری هستند. به تازگی نیز خبری منتشر شده بود مبنی بر این که شرکت Microsoft احتمالا از نسخه‌ی جدید Fable در E3 پیش رو رونمایی خواهد کرد. همچنین طبق این اطلاعات منتشر شده، وظیفه‌ی ساخت این بازی بر عهده‌ی استودیوی Playground Games، سازنده‌ی سری Forza Horizon بوده است. به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت wccftech، حال به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد اطالاعات جدیدی از این بازی منتشر شده است.

اطلاعات جدیدی از این بازی در قالب پستی در Reddit منتشر شد که البته این پست پس از مدتی پاک شد ولی با این حال این اطلاعات به سرعت پخش شد . طبق این اطلاعات مهم، این بازی جهان باز خواهد بود و در دو حالت اول شخص و سوم شخص دنبال خواهد شد و بازی بخش شخصی سازی متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. همچنین بازی با استفاده از موتور بازیسازی Unreal Engine ساخته شده است و بخش چند نفره نیز در بازی حضور خواهد داشت. در این بازی برخلاف نسخه‌های قبلی این سری شاهد سلاح‌های گرم نخواهیم بود. همچنین طبق این اطلاعات، هر کس در بازی می‌تواند شهر بسازد و این قابلیت از مهمترین ماموریت‌های اصلی بازی نیز خواهد بود که البته ماموریت‌های اصلی بازی قابل نادیده گرفته شدن هستند. همچنین در توضیح داستان بازی آمده است:

"دو شهر Albion و Aurora از دست رفته‌اند. The Spire توسط پادشاه دیوانه بازسازی شده تا بوسیله آن یک شهاب سنگ به زمین برخورد کند و زمین نابود شود. همچنین او امیدوار است تا در آینده دور باز هم این اتفاق بیفتد. قرن‌ها می‌گذرد و حال شما باید از نابودی زمین جلوگیری کنید…"

طبق این داستان به نظر می‌رسد که شاهد ریبوت کاملی از این سری باشیم. تا کنون Microsoft این اطلاعات را تکذیب یا تایید نکرده و به نظر می‌رسد باید تا شروع کنفرانس Microsoft در E3 منتظر باشیم.