Menu

گزارش: نسخه جدید Watch Dogs به نام Legion در لندن جریان دارد؛ می‌توانید در نقش تمامی NPC‌ها بازی کنید

کمتر از یک هفته به شروع رویداد E3 2019 باقی مانده و به نظر می‌رسد امسال نیز همانند دوره‌های گذشته قرار است شاهد لورفتن برخی از سورپرایزها و برنامه‌های شرکت‌ها پیش از شروع مراسم باشیم.

خب از همین رو به گزارش پردیس‌گیم به تازگی شعیه بریتانیای وبسایت Amazon لو داده است که آخرین نسخه از سری مبتنی و پارکور و هک شرکت یوبیسافت Watch Dogs Legion نام دارد. به گفته Kotaku این گزارش را می‌توان به احتمال بسیار بالا درست دانست چرا که چندین منبع متصل به Ubisoft نیز آن را تایید کرده‌اند.

Watch Dogs Legion طبق اعلام شایعه‌های پیشین در لندن جریان داشته و دارای جزئیاتی بسیار جالب از جمله قابلیت بازی در نقش هر NPCـی که در بازی همراه خود می‌کنید، است. در زیر توضیحات منتشرشده از این بازی در وبسایت Amazon را مشاهده می‌کنید:

" بازی در آینده نه چندان دور، جایی که تکنولوژی و سیاست لندن را کاملا تغییر داده‌اند جریان دارد. در نقش هر فردی که می‌خواهید، بازی کنید. هر فرد حاضر در بازی انیمیشن‌ها، صداگذاری و ریشه‌های شخصیتی منحصر‌به‌فردی دارد که توسط سیستم‌های گیم‌پلی تولید، راهنمایی و کنترل می‌شوند."


بنابر دیگر گفته‌های منتشرشده، بسته به اینکه در نقش کدام NPC بازی می‌کنید می‌توانید در نقاط مختلف چیزهایی متفاوت و متنوع ببینید. در واقع طبق شنیده‌ها سیستم پیاده‌سازی شده در بازی به قدری جاه طلب است که سبب ایجاد مشکلات و سختی‌های بسیاری برای توسعه‌دهندگان شده و حتی احتمال تاخیرخوردن بازی نیز وجود دارد.

باید صبر کرد و دید که هفته آینده Ubisoft در کنفرانس خبری خود در E3 2019 چه چیزهایی برای گفتن دارد. کنفرانس Ubisoft در تاریخ 20 خرداد ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

شما دوست دارید در Watch Dogs Legion شاهد چه چیزهایی باشید؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.