Menu

Square Enix با انتشار تیزری کوتاه و مرموز از بازی جدید Outriders رونمایی کرد؛ اطلاعات بیشتر در E3 2019

دقایقی پیش Square Enix با انتشار تیزری مرموز از بازی جدید خود به نام Outriders رونمایی کرد. اطلاعات بسیار کمی از این بازی در دسترس بوده و Square Enix نیز در کنار انتشار تیزر تنها عبارت "راه‌اندازی فرآیند بیدارشدن Cryostasis " را منتشر کرده و انتشار اطلاعات بیشتر را به هفته‌ آینده در کنفرانس این شرکت در E3 2019 موکول کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم، اکانت توییتر این بازی از ابتدای ماه می شروع به فعالیت کرده ولی از آن زمان تنها شاهد توییت‌های نامفهوم و رمزنگاری شده بوده‌ایم که انگار به سیاره‌ای به نام Enoch اشاره دارند. به نظر می‌رسد این توییت‌ها سرانجام به تیزر امروز و بیدار شدن فردی از خواب منتهی شده‌اند.

نام تجاری این بازی یک سال پیش توسط Square Enix به ثبت رسید ولی از آن زمان تاکنون هیچ خبری پیرامون این نام منتشر نشده بود. یک سال پیش از آن نیز Square Enix اعلام کرد که با استودیو سازنده بازی Bulletstorm یعنی People Can Fly جهت ساخت عنوانی AAA در سبک شوتر اول‌شخص وارد همکاری شده است. با توجه به این موضو شاید بتوان گفت که Outriders همان عنوانیست که این استودیو در دست ساخت دارد. البته این‌ها همگی حدس‌وگمان هستند و احتمال اینکه با عنوانی از یک استودیو جدید روبرو باشیم نیز وجود دارد.

دانلود | تماشا به صورت تمام‌صفحه

کنفرانس شرکت Square Enix هفته‌ آینده 19 خرداد ساعت 5:30 صبح به وقت تهران برگزار خواهد شد. علاوه بر Outriders، طبق اعلانات قبلی این شرکت باید منتظر نمایشی جدید از بازی Dying Light 2 و هم‌چنین رونمایی از بازی Avengers استودیو‌ Crystal Dynamics هم باشیم.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.