Menu

CD Projekt RED امیدوار است بتواند از Cyberpunk 2077 و The Witcher برندی جاودانه بسازند

استودیوی CD Projekt RED یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین نام‌های صنعت ویدئو گیم در این چند وقت اخیر است و البته به لطف سه گانه‌ی سری The Witcher که نسخه به نسخه در حال پیشرفت بود و جهان و جزئیات خیره کننده و بی نظیر بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077، هم اکنون از لحاظ کیفی جزو نام‌هایی است که همه به آن اهتماد دارد. آن‌ها همچنان در حال رشد کردن هستند و برنامه دارند تا فراتر از این هم بروند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gaming Bolt، آدام کیسنسکی (Adam Kiciński)، مدیر عامل استودیوی CD Projekt RED به تازگی در مصاحبه‌ای با وب سایت لهستانی Bankier.pl درباره‌ی آنچه که او برای آینده‌ی این استودیو پیش بینی می‌کند و اینکه چه رشدی را می‌خواهد از تیم خود ببیند، صحبت کرده است.

کیسنسکی گفته که امیدوار است تیم توسعه دهنده‌ی CD Projekt Red در آینده بتواند بازده بیشتری داشته باشد و تعداد بازی‌های تولیدی خود را افزایش دهد. او همچنین اعلام کرد که آن‌ها دو تیم را برای توسعه‌ی عناوین خود در اختیار دارند که هر دو به بزرگی یکدیگر هستند و یکی از آن‌ها بر روی Cyberpunk 2077 کار می‌کند.

او در این باره گفت: "سازندگانی هستند که هر سال بازی‌ای از یک سری خاص را هر ساله عرضه می‌کند. ما در حال انجام کار دیگری هستیم. در برخی از مناطق، چیزی که در بازی‌ها اهمیت دارد، میزان نوآورانه بودن و کیفیت آن است. بازی‌هایی که ما منتشر می‌کنیم، برای فروش طولانی مدت در نظر گرفته شده‌اند. ما برای کیفیت ارزش بیشتری قائل هستیم تا کمیت. ما دوست داریم تا فعلا دو تیم داشته باشیم که هر دو به بزرگی یکدیگر هستند و یکیشان بر روی Cyberpunk 2077 کار می‌کند.

کیسنسکی همچنین درباره‌ی جاه طلبی خود برای بازی‌های ساخته شده توسط CD Projekt Red یعنی The Witcher و Cyberpunk 2077 گفت و ابراز امیدواری کرد که آن‌ها تبدیل به برندی جاودانه شوند و به طور عمیق وارد فرهنگ عامه شوند.

او در این رابطه نیز گفت: " یکی از اهداف بلند مدت ما این است که بیشتر رشد کنیم. ما اشتهای سیری ناپذیری برای موفقیت داریم. ما ترجیح می‌دهیم تیم کوچکتری داشته باشیم تا رضایت بیشتری به دست آوریم. ما دوست داریم همیشه بازی‌هایمان را با سرعت فعلی توسعه دهیم. ما می‌خواهیم بازی‌های بیشتری را انجام دهیم، اما بازی‌های خوب را. ما همچنین می‌خواهیم برندهایمان را -یعنی The Witcher و Cyberpunk– تبدیل به نامی جاودانه بکنیم. این یک جاه طلبی بزرگ است. ما می‌خواهیم این نام‌ها، مانند برندهای آمریکایی برای نسل‌ها به کار خود ادامه بدهند، کهنه نشوند و به فرهنگ عامه تبدیل شوند. از منظر تجاری، این یک پایه‌ی محکم برای آینده است."

جدیدترین بازی استودیوی CD Projekt RED‌ یعنی Cyberpunk 2077 قرار است در نمایشگاه E3 2019 حضور داشته باشد و شاهد نمایش تریلر و انتشار اطلاعات بیشتری از آن باشیم. این بازی در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر شود. هنوز هیچ تاریخ رسمی‌ای برای این بازی اعلام نشده، اما طبق گزارش‌ها زمان عرضه‌ی این بازی سال 2020 می‌باشد.