Menu

Ubisoft خواهان عرضه‌ی Rainbow Six: Siege برای کنسول‌های نسل بعد است؛ برنامه‌ای برای ساخت دنباله‌ی این بازی وجود ندارد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، شرکت Ubisoft به تازگی فینال رویداد Rainbow Six: Siege Pro League Season IX را در میلان ایتالیا برگزار کرده است. اکنون وب سایت Daily Star اعلام کرده که در جریان این مسابقات، اطلاعات جدیدی از آینده‌ی بازی محبوب Rainbow Six: Siege به اشتراک گذاشته است.

طبق گزارش این وب سایت، الکساندر رمی (Alexandre Remy)، مدیر برند بازی Rainbow Six تائید کرد که فعلا هیچ برنامه‌آی برای ساخت نسخه‌ی جدیدی از این سری یا دنباله‌ای بر آن وجود ندارد. او گفت که آن‌ها در حقیقت خواهان عرضه‌ی بازی Rainbow Six: Siege برای کنسول‌های نسل بعد هستند.

"ما فعلا قصد عرضه‌ی هیچ دنباله‌ای را برای این بازی نداریم؛ زیرا که نمی‌خواهیم جداسازی‌ای بین جامعه‌ی کاربری‌مان در پلتفرم‌های مختلف رخ دهد. فردا، در یک جهان ایده‌آل، ما دوست داریم که همه در هر پلتفرمی قادر به تجربه‌ی بازی ما در کنار هم باشیم. ما با همین روحیه و اهداف در حال نزدیک شدن به نسل بعد هستیم.

از ما بارها در این رابطه سوال پرسیده شده که ما چگونه می‌خواهیم کاری کنیم که بازیکنان به نسل بعد کوچ کنند، ما می‌خواهیم که بازیکنان از طریق راه‌های ارزانتری از خرید یک نسخه‌ی این بازی برای نسل بعد، توانایی تجربه‌ی این بازی را در کنسول‌های نسل بعدی داشته باشند یا شاید هم توانستیم از طریق قابلیت backward compatibility کارهایی انجام دهیم.

قدرت و نیروی هر بازی چند نفره‌ای، جامعه‌ی کاربری آن است و من معتقدم که ما باید حتی در زمان بعد از عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعدی، هر کاری که می‌توانیم را برای بازیکنان انجام دهیم."

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا شما علاقه به تجربه‌ی این بازی در نسل بعد دارید؟