Menu

با توجه به تعطیلی Telltale، پشتیبانی از Minecraft: Story Mode کمتر از یک ماه دیگر به پایان خواهد رسید

با توجه به تعطیلی استودیو Telltale در سال 2018، پشتیبانی از فصل‌های اول و دوم بازی Minecraft: Story Mode نیز در روز 25 ژوئن (4 تیر 98) به پایان خواهد رسید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers بازی Minecraft: Story Mode عنوانی در سبک اشاره و کلیک است که به صورت اپیزودیک بر روی پلتفرم‌های مختلف PC، PS3، PS4، Xbox 360، Xbox One، Wii U، Nintendo Switch، Apple TV و حتی موبایل عرضه شده است. اولین اپیزود از فصل اول این بازی در اکتبر سال 2015 و اپیزود پایانی فصل دوم نیز در دسامبر 2017 منتشر شد. طبق آمار بیش از 176 میلیون نسخه از Minecraft در سرتاسر جهان به فروش رسیده است که نشان دهنده محبوبیت بالای این بازی است اما با توجه به این که Telltale دیگر در دنیای تجارت حضور ندارند، پشتیبانی از این Minecraft: Story Mode به زودی به پایان خواهد رسید. با توجه به اطلاعیه ای که شرکت Mojang در وبسایت Minecraft منتشر کرده بازیکنانی اپیزود‌های فصل‌های اول و دوم این بازی را تهیه کرده‌اند تا روز 25 ژوئن فرصت خواهند داشت تا آن‌ها را دانلود کنند چرا که بعد از این تاریخ اپیزود‌های بازی دیگر در دسترس نخواهند بود.

Telltale تولید کننده بسیاری از بهترین عناوین ماجراجویی در دهه اخیر بوده و حذف عناوین این استودیو از فروشگاه‌های دیجیتال بسیار تاسف بار است.