Menu

2 تا از مودهای Battlefield V از بخش مولتی‌پلیر حذف شده است

هفته‌ی گذشته DICE با اضافه کردن یک نقشه‌ی جدید همه‌ی هواداران را خوشحال کرد، که از عرضه‌ی این بازی تا الان اولین نقشه است که به بازی اضافه شده است اما بعد از مدتی طرفداران از این اتفاق عصبانی شدند و دوباره یک اتفاق مشابه افتاده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook اخیرا این شرکت یکی از مودهای پلتی‌پلیر را حذف کرده است و همین باعث جنجال جدید شده است. این مود، پلی لیست های مربوط به Frontline و Domination است که در همین هفته حذف شده اند.

سازنده‌ی بازی بر روی Reddit در مورد این تصمیم گفت:

هر دوی این مودها محبوب نبودند و در مقایسه با مودهای دیگر مانند Conquest خیلی کمتر برای بازی کردن انتخاب می شدند و هدف ما این است که جذابیت بیشتری به بازی Battlefield V اضافه کنیم به جای اینکه بازی را خسته کننده کنیم و این کار را بر اساس معیارهای خودمان انجام می دهیم”.

اگرچه هر دوی این نوع بازی‌ها حذف شده‌اند اما هنوز از طریق سرور Browser می‌توانید در Grand Operation آن را بازی کنید. البته DICE اعلام کرده که امکان دارد در آینده دوباره از طریق Tides of War به بازی اضافه شوند و همچنین احتمال دارد در آینده در یک مود به صورت میکس از آن‌ها استفاده کنند.

با همه‌ی این اوصاف طرفداران اصلا خوشحال نیستند و بعد از این خبر بر روی Reddit، نزدیک به 1200 نفر کامنت گذاشته‌اند که تقریبا همه‌ی آن‌ها منفی هستند.

بازی Battlefield V برای PS4 و Xbox One و PC عرضه شده است. برای خبرهای بیشتر در مورد Battlefield V اینجا را کلیک کنید.