Menu

Paradox Interactive با Microsoft برای عرضه بازی‌های خود بر روی Xbox Game Pass پلتفرم PC همکاری می‌کند

شرکت Microsoft به تازگی اعلام کرده است که به زودی سرویس محبوب خود یعنی Xbox Game Pass را به پلتفرم PC می‌آورد. عرضه‌ی این سرویس بر روی این پلتفرم، بعد از چندین تلاش ناموفق با سرویس‌های Windows LIVE و Windows Store، سعی دیگری است تا Microsoft بتواند رضایت گیمرهای PC را به دست آورد. Xbox Game Pass یکی از محبوب‌ترین و به صرفه‌ترین سرویس‌های کاربران کنسول Xbox است و با توجه به این بازخوردها، می‌توان انتظار موفقیت آن را بر روی PC داشت. اکنون شرکت Microsoft برای تقویت لاین آپ این سرویس در PC، در حال همکاری با دیگر شرکت‌ها می‌باشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، شرکت Microsoft به تازگی در اولین قدم خود و برای جبران بازی‌های کنسولی‌ای که بر روی PC منتشر نشده‌اند و در سرویس Xbox Game Pass قرار دارند، اعلام کرده است که با یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین کمپانی‌های توسعه دهنده‌ی بازی‌های سبک استراتژی یعنی Paradox Interactive همکاری می‌کند.

"Paradox Interactive، منتشر کننده و توسعه دهنده‌ی بازی برای مخاطبان سراسر دنیا، همکاری خود را با شرکت Microsoft در سرویس Xbox Game Pass پلتفرم PC‌ اعلام می‌کند، سرویسی که در آن مشترکان هر ماه به تعدادی بازی از سوی Microsoft دسترس پیدا می‌کنند. Xbox Games بر روی PC به شما دسترسی نا محدودی از بازی‌های تازه منتشر شده و کلاسیک را می‌دهد و عناوین Paradox Interactive جزو آن‌ها هستند.

سرویس Xbox Game Pass به زودی بر روی PC عرضه می‌شود و بازی‌های Paradox Interactive از روز اول شروع به کار آن، در سرویس قابل دسترسی خواهند بود."

هنوز مشخص نشده که چه عناوینی از بازی‌های شرکت Paradox Interactive در این سرویس عرضه خواهند شد، اما به احتمال زیاد Cities: Skylines به دلیل وجود نسخه‌ی کنسولی‌اش در Xbox Games Pass کنسول Xbox One، در پلتفرم PC نیز در دسترس خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود بازی‌های محبوب و پرطرفداری همچون Crusader Kings II ، Hearts of Iron IV و Europa Universalis IV نیز جزو بازی‌های این سرویس باشند. عرضه‌ی این بازی‌ها بر روی Xbox Game Pass، به دلیل وجود DLCها و بسته‌های گسترش دهنده‌ی متعدد و قابل توجه، می‌تواند سود زیادی را برای طرفین این همکاری به ارمغان بیاورد.

در جریان نمایشگاه E3 2019، اطلاعات بیشتری درباره‌ی سرویس Xbox Game Pass‌ روی پلتفرم PC و بازی‌های آن به اشتراک گذاشته خواهد شد. نظر شما در این رابطه چیست؟ شما خواستار کدام بازی‌ها هستید؟