Menu

شایعه: بازی Ghost of Tsushima ظرف یک سال آینده منتشر خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Playstation Lifestyle، به نظر می‌رسد که دارندگان PS4 به زودی اخبار جدیدی در مورد یکی از موردانتظارترین عناوین انحصاری این کنسول خواهند شنید. منظور از این عنوان موردانتظار، جدیدترین ساخته‌ی استودیوی Suckerpunch یعنی Ghost of Tsushima می‌باشد. طی خبری که بر روی وبسایت Playstation Lifestyle قرار گرفته است، به نظر می‌رسد که این عنوان در کمتر از 1 سال آینده بر روی PS4 عرضه خواهد شد. در حالی که هنوز هیچگونه تاریخ انتشاری توسط Sony برای این بازی تایین نشده است، اما سازمان رده‌بندی سنی PEGI درجه‌ی سنی آن را مشخص کرده است. طبق نظر این سازمان، Ghost of Tsushima برای افراد بالای 16 سال مناسب است که البته این موضوع با توجه به تریلر خشن بازی در E3 2018 کمی عجیب به نظر می‌رسد.

دلیل عرضه‌ی بازی ظرف 1 سال آینده نیز همین است، زیرا PEGI تنها رده‌بندی سنی عناوینی را اعلام می‌کند که حداکثر تا 1 سال بعد منتشر می‌شوند. تمامی این‌ها می‌تواند نشانه‌ای باشد مبنی بر اینکه Sony به زودی اطلاعات جدیدی را در ارتباط با این ساخته‌ی سامورایی محور به اشتراک خواهد گذاشت. یکی از بهترین مواقع برای انتشار تریلر جدید و اعلام تاریخ انتشار Ghost of Tsushima، یکی از اپیزودهای برنامه‌ی State of Play می‌باشد که طبق شایعات به زودی قسمت جدید آن پخش خواهد شد.

Sucker Punch در سال 2011 توسط Sony خریداری و به یکی از استودیوهای فرست‌پارتی این کمپانی تبدیل شد. از آن زمان، این استودیو سه نسخه از فرنچایز Infamous را بر روی کنسول‌های PS3 و PS4 منتشر کرده است. Ghost of Tsushima نیز جدیدترین عنوان آن‌ها می‌باشد که با توجه به تریلرهای خیره‌کننده‌اش، نظر بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کرده است. این بازی در سال 1274 در جزیره‌ی Tsushima جریان دارد. نام شخصیت اصلی بازی Jin Sakai بوده که یک سامورایی می‌باشد و باید از میهن خود در برابر مغول‌ها دفاع کند.