Menu

حجم دانلود عنوان Assassin’s Creed Odyssey مشخص شد

اخیرا Ubisoft خبری را تحت عنوان به پایان رسیدن کار ساخت Assassin’s Creed Odyssey منتشر کرد و این به این معنی می‌باشد که این عنوان برای عرضه در ماه بعد هیچ مشکلی نخواهد داشت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، شرکت Microsoft به تازگی این عنوان را به صورت رسمی برای از پیش بار گذاری کردن بر روی Xbox Live قرار داده است. بر اساس این لیست حجم این عنوان 45 گیگ می‌باشد، که دقیقا همان حجمی است که سال پیش Origins در زمان انتشار به صورت دیجیتالی و فیزیکی اشغال می‌کرد.

البته بهتر است این موضوع را نیز در نظر بگیرید که این میزان از حجم تنها برای دانلود خود بازی می‌باشد و ممکن است شامل اپدیت‌ها و دیگر محتویات قابل دانلود نباشد. برای مثال Assassin’s Creed III Remastered و Assassin’s Creed III: Liberation Remastered احتملا به تنهایی حجم زیادی را اشغال خواهند کرد.

45 گیگ حجم دانلود، کاملا منصفانه به نظر می‌رسد، خصوصا با توجه به ازادی عملی که Odyssey قرار است ارائه کند. این حجم از دانلود کاملا هر چیزی را که قرار است در دوران باستان با آن رو به رو شوید در بر می‌گیرد. علاوه بر این‌ها، Assassin’s Creed Odyssey مقدار بسیار زیادی از جزئیات را به همراه دارد، پس انتظار حجمی بالا منطقی به نظر می‌رسد.

احتمال می‌رود که حجم این عنوان بر روی کنسول PlayStaion4 نیز همین میزان باشد. البته ممکن است این داستان برای پلتفرم PC باتوجه به گزینه‌های در دسترس برای تنظیمات گرفیکی متفاوت بوده و کمی فضای بیشتری را اشغال کند. احتمال می‌رود که حجم این عنوان بر روی پلتفرم PC قبل از در دسترس قرار گفتن بازی در Uplay در ماه مهر، اعلام شود، که در این صورت شما را از جزئیات آن اگاه خواهیم کرد.

همچنین به تازگی Ubosoft یک نسخه از Assassin’s Creed Odyssey را برای کنسول سوییچ معرفی کرده است. این نسخه به دلیل اجرا شدن از طریق تکنولوژی ابری هیچ گونه فضای ذخیره سازی را از کنسول سوییچ اشغال نخواهد کرد. البته بهتر است بدانید که هیچ گونه عرضه جهانی برای این نسخه وجود ندارد و در حال حاضر Ubosoft تنها کشور ژاپن را مد نظر قرار داده است.

این که کدام نسخه را انتخاب می‌کنید به خودتان بستگی دارد، اما فرقی نمی‌کند که بر روی کدام کنسول ‌به تجربه این عنوان می‌پردازید،‌ در هر صورت قطعا با یکی از بزرگ‌ترین تجربه‌های سری Assassin’s Creed رو به رو خواهید شد.

Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 13 مهر برای کنسول‌ها و PC منتشر می‌شود.