Menu

THQ Nordic حدود 50 بازی معرفی نشده‌ی در دست ساخت دارد

در طی چند سال اخیر، شرکت THQ Nordic اقدام به خرید و تصاحب استودیوها و حق امتیاز بازی‌های زیادی کرده است و از این رو این انتظار می‌رود که بازی‌های زیادی از این شرکت در دست ساخت باشند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت PC Gamer، حال به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، این شرکت در جریان جدیدترین کنفرانس مالی خود اعلام کرد که بازی‌های زیادی را در دست ساخت دارد. این شرکت هم اکنون 80 بازی در دست ساخت دارد که از این 80 عدد، 48 بازی تا کنون معرفی نشده‌اند که البته با توجه به استودیو‌هایی که این شرکت دارد چنین عددی چندان بزرگ به نظر نمی‌رسد. همچنین این شرکت در ادامه‌ی کنفرانس مالی خود اعلام کرد که سازنده‌ی سری Metro یعنی استودیوی 4A Games یک بازی بزرگ و مهم معرفی نشده‌ای را در دست ساخت دارد. در همین راستا یکی از اعضای این شرکت گفت:

"در زمانی که ما تولید چند بازی جدید را آغاز کردیم، در همان زمان نیز با استودیوی سازنده‌ی سری Metro یعنی استودیوی 4A Games هم یک قرارداد برای بازی جدیدشان بستیم و فعلا هم از این بازی AAA اطلاعاتی منتشر نخواهد شد. در پایان ماه مارچ، سه شرکت THQ Nordic، Deep Silver و Coffee Stain جمعا 80 بازی در دست ساخت دارند که از این 80 بازی تنها 32 عدد از این بازی‌ها معرفی شده‌اند و 48 بازی دیگر هنوز معرفی نشده‌اند."

همچنین در ادامه‌ی این کنفرانس اعلام شد که بازی Metro Exodus تا کنون توانسته بهترین فروش در زمان عرضه را در میان دیگر بازی‌های این شرکت به دست بیاورد. یکی دیگر از بازی‌های این شرکت یعنی بازی Satisfactory هم با وجود این که هنوز در مرحله‌ی Early Access بر روی استور Epic Games است، توانسته به خوبی عمل کند و انتظارات را نیز برآورده کند. حال باید منتظر E3 پیش رو بود تا شاید در این رویداد مهم بازی‌های جدیدی از سوی شرکت THQ Nordic معرفی شود.