Menu

دموی Psychonauts 2 در مراسم E3 قابل دسترس می‌باشد؛ با حضور Jack Black و سازنده‌ی بازی Tim Schafer

یکی از بازی‌هایی که در طول یک سال گذشته کاملا مخفی مانده بود بازی شرکت Double Fine یعنی Psychonauts 2 است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook بعد از جمع‌ آوری پول مورد نیاز از طریق مردم برای دنباله‌ی Psychonauts این شرکت شروع به کار بر روی Psychonauts 2 کرد و اعلام کرد که عرضه‌ی بازی به سال 2019 موکول شده‌ است. در مراسم E3 قرار است دمویی از این بازی با حضور سازنده‌ی بازی "تیم شفر"(Tim Schafer) و هنرمند سینما "جک بلک"(Jack Black)، در غرفه‌ی مخصوص Psychonauts 2 قابل دسترس باشد.

اخیرا در حساب توییتر رسمی E3 اعلام شده‌ بود که یک "غرفه‌ی ویژه" در E3 Coliseum برگزار می‌شود و در توییت آمده‌است که "جک بلک" و "تیم شفر" حضور خواهند داشت. هنوز معلوم نیست که چرا جک بلک در مراسم خواهد بود اما احتمال دارد به خاطر کانال یوتیوت جدیدش به نام JablinskiGames باشد. البته احتمال دارد که "جک بلک" در بازی، نقشی داشته باشد چون در بازی Brutal Legend با شرکت Double Fine همکاری داشته‌است. همانطور که می‌دانید Psychonauts 2 تریلر رسمی‌اش را در ماه دسامبر در مراسم The Game Awards پخش کرد که برای خیلی از طرفدار‌ها خوشحال کننده بود. در صفحه‌ی رسمی بازی آمده‌ است:

"برای آن که بتوانیم یک دنباله‌ی واقعی و عالی از بازی درست کنیم لازم دانستیم که افراد تیم بازی قبلی را دوباره جمع کنیم. پس صد در صد تیم شفر به عنوان لیدر پروژه دوباره به بازی برگشته است."

در حال حاضر Psychonauts 2 برای PC و کنسول‌ها در حال ساخت است اما تاریخ عرضه‌ی آن به طور دقیق مشخص نیست.