Menu

جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ Rage 2 به 3 هفته صدرنشینی Days Gone پایان داد

بازی Rage 2 به 3 هفته صدرنشینی Days Gone در جدول فروش هفتگی بازی‌ها در بریتانیا پایان داد اما نتوانست به رکورد فروش نسخه اول بازی در هفته نخست دست پیدا کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers در حالی که میزان فروش بازی Rage در اکتبر سال 2011 برای پلتفرم‌های PC،‌PS3 و Xbox 360 بسیار خوب بود، Rage 2 در خرده‌فروشی‌ها نتوانست چنین عملکردی داشته باشد. در واقع فروش این بازی در هفته نخست یک چهارم فروش نسخه اول بازی است. البته به نسبت 8 سال قبل فروش دیجیتالی بازی‌ها بیشتر شده و از آنجایی که Bethesda اطلاعاتی از میزان فروش دیجیتالی بازی منتشر نکرده نمی‌توان گفت که بازی در فروشگاه‌های اینترنتی مانند PlayStation Store چه عملکردی داشته است.با این وجود بازی به پرفروش‌ترین عنوان این هفته بریتانیا تبدیل شده استبیشترین میزان فروش Rage 2 برای کنسول PS4 بوده است. فروش نسخه PS4 بازی 57% از فروش کلی بازی را شامل شده است. در حالی که فروش نسخه‌های Xbox One و PC به ترتیب 38% و 5% از فروش کلی بازی را شکل داده‌اند. البته بیشترین میزان فروش بازی برای PC از طریق PC خواهد بود.

دیگر عضو جدید این جدول، بازی A Plague Tale: Innocence، آخرین ساخته استودیو Asobo Studio است که با اختلاف نزدیکی نسبت به Tom Clancy’s The Division 2 در رتبه نهم قرار گرفته است.

جدول فروش هفتگی بریتانیا تا پایان روز 28 اردیبهشت:

  1. RAGE 2
  2. Days Gone
  3. FIFA 19
  4. Mortal Kombat 11
  5. Red Dead Redemption 2
  6. Mario Kart 8 Deluxe
  7. Grand Theft Auto V
  8. The Division 2
  9. A Plague Tale: Innocence
  10. New Super Mario Bros. U Deluxe