Menu

تاکنون روند توسعه‌ی Cyberpunk 2077 همانند Anthem به مشکلات زیادی برخورد کرده است

بعد از عرضه‌ی بازی شاهکاری همچون The Witcher 3 و به دنبال آن کسب موفقیت‌ها و عناوین مختلف، انتظارها از بازی بعدی CD Project RED یعنی Cyberpunk 2077 بالا رفته است و بسیاری از طرفداران این استودیو منتظرند بازی هر چه زودتر منتشر شود تا بتوانند این بازی را تجربه کنند. به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت Comicbook، حال به تازگی اما مشخص شده است که این بازی روند توسعه‌ی خوبی را پشت سر نگذاشته است و در زمان ساخت و توسعه‌ی بازی مشکلات زیادی برای استودیوی سازنده‌ی بازی پیش آمده است. همچنین یکی از کارمندان سابق این استودیو که نامش فاش نشده در مصاحبه‌ای با وب سایت Kotaku روند توسعه و ساخت این بازی را مشابه روند توسعه‌ی Anthem خواند.

همان طور که می‌دانید بازی Anthem در زمان ساخت خود دچار مشکلات زیادی شده بود و همچنین تغییرات زیادی در بازی اعمال شد که به تجربه‌ی بازی لطمه زد و باعث شد تا در نهایت این بازی نتواند انتظارها را برآورده کند و فروش کمی را تجربه کند. این فرد در این مصاحبه گفت:

"احساس من این است که شباهت بسیار زیادی بین روند توسعه‌ی نه چندان خوب anthem و مشکلاتی که Cyberpunk 2077 در حال حاضر دارد و احتمالا مشکلات دیگری که در آینده به این بازی اضافه خواهد شد، وجود دارد. در برخی از مواقع، احساس می‌کردم که اگر تنها نام استودیو و بازی را عوض کنیم، همه‌ چیز مشابه هم خواهد شد."

البته احتمالا جای نگرانی برای کیفیت نهایی این بازی وجود ندارد و با توجه به سابقه‌ای که همه‌ی ما از CD Project RED سراغ داریم، به احتمال زیاد به زودی شاهد یک شاهکار دیگری از این استودیو خواهیم بود. همچنین با توجه به نزدیکی رویداد E3 گمانه زنی‌ها پیرامون این بازی بالا رفته و در خبرها آمده است که شاید تاریخ عرضه‌ی این بازی در جریان کنفرانس Microsoft اعلام شود. بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. همچنین احتمال عرضه‌ی این بازی بر روی نسل بعدی‌های کنسول‌های خانگی نیز وجود دارد.