Menu

Dying Light 2 به اندازه‌ی چندین بازی محتوا خواهد داشت

با توجه به اظهاراتی که استودیوی سازنده‌ی این بازی یعنی استودیوی Techland در زمان‌‌های مختلف و در رابطه با این بازی انجام داده، به نظر می‌رسد که این بازی در مقایسه نسخه‌ی قبلی خود که در سال 2015 منتشر شده بود، بسیار بزرگ‌تر و همچنین دارای محتویات بیشتری خواهد بود و پیشرفت‌های بسیاری را نسبت نسخه‌ی اول به خود دیده است. یکی از نقاط ضعف نسخه‌ی اول داستان ضعیف و کلیشه‌ای آن بود ولی طبق گفته‌ی استودیوی لهستانی سازنده‌ی بازی بر روی داستان این بازی بسیار کار شده و به نظر می‌رسد که شاهد داستان خوب و غنی خواهیم بود. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت Comicbook، حال به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، کورنل جسکولا (Kornel Jaskula)، تهیه کننده‌ی این بازی در مصاحبه‌ای ادعا کرده است که این بازی به اندازه‌ی چندین بازی محتوا دارد. او در این مصاحبه گفت :

"در حال حاضر شرایط ما این گونه به نظر می‌رسد که گویا ما برای چند بازی مختلف داریم محتوا تولید می‌کنیم. امکان دارد بخشی از کسانی که در آینده به تجربه‌ی این بازی می‌پردازند نتوانند از محتویات درون بازی بهره ببرند و ما با علم به این موضوع مشغول ساخت و طراحی بازی هستمیم و ما با این موضوع هیچ مشکلی نداریم. به لطف تنوع بالایی که در بخش‌های داستان، ماموریت‌ها، مناطق و دیگر محتوا وجود دارد ما بر این باوریم که کاربران ما مشتاق این موضوع خواهند بود تا این بازی را چندین مرتبه تجربه کنند و یا با استفاده از بخش Co-Op، به همراه دیگر کاربران به تجربه‌ی بازی بپردازند و ما این ایده را از همان مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی بازی در نظر داشتیم. در واقع این موضوع یکی از اصلی‌ترین اهداف ما در طول طراحی این بازی بوده است و همچنان نیز به این امر خود را پایبند می‌دانیم."

تا کنون تاریخ مشخصی برای انتشار این بازی اعلام نشده است و احتمالا در رویداد E3 امسال اخبار و اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر خواهد شد و همچنین شاید در این رویداد تاریخ عرضه‌ی این بازی اعلام شود. بازی Dying Light 2 در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.