Menu

خالق بازی Rez پس از دیدن Death Stranding: این بازی شگفت‌انگیز است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، در روز 17 مه(دیروز) کوجیما طی توئیتی گفت که روز مذکور به دلیل ملاقات با آقای "تتسویا میزوگوچی" برایش بسیار درخشان بوده است. به دنبال این توئیت، میزوگوچی نوشت که کوجیما، Death Stranding را به او نشان داده است و اینکه بازی چه‌قدر شگفت‌انگیز است. میزوگوچی در توئیتر؛ عبارات "قلب Death Stranding را لمس کردم" و "Death Stranding را دیدم" را به ژاپنی نوشته است.

"تتسویا میزوگوچی" در میان بازیکنانی که زمانی کنسول Dreamcast را داشته‌اند، بسیار محبوب می‌باشد. عناوین Rez و Space Channel 5 در ابتدا بر روی این کنسول Sega منتشر شده و تبدیل به شاهکارهای آن زمان شدند. البته، شاید میزوگوچی را با بازی‌های مثل Meteos، Lumines و یا Tetris Effect نیز بشناسید.

دیدن اینکه دو تا از بزرگترین توسعه‌دهندگان صنعت گیم با هم صمیمی می‌باشند، بسیار لذت‌بخش است. چندی پیش، هیدئو کوجیما اعلام کرد که در ماه آینده، نمایش جدیدی از Death Stranding به اشتراک گذاشته خواهد شد؛ شاید در اپیزود سوم برنامه‌ی State of Play. بازی Death Stranding در تاریخ نامعلومی بر روی PS4(و شاید هم PS5) در دسترس قرار می‌گیرد.