Menu

کمپانی THQ Nordic دو بازی معرفی نشده از فرنچایزهایی محبوب را برای نمایشگاه E3 در دست دارد

همانطور که می‌دانید، نمایشگاه E3 در حال نزدیک شدن است و طرفداران در حال پیش‌بینی بازی‌هایی هستند که قرار است در این رویداد معرفی شوند؛ چه آن‌هایی که انتظار داریم و چه آن‌هایی که مانند یک سورپرایز می‌باشند. کمپانی‌های صنعت گیم نیز در حال رونمایی از برنامه‌های خود برای E3 2019 و مواردی که باید انتظار داشته باشیم، می‌باشند. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، یکی از ناشرهایی که برنامه‌های پایه‌ی خود را امروز برای E3 معرفی کرده و به معرفی‌های احتمالی بزرگی اشاره می‌کند، THQ Nordic است.

این کمپانی پس از ورشکستگی THQ توانست برخی از استودیوهای آن را همراه با حقوق نشر بازی‌هایی که قبلا منتشر کرده بود، به دست بیاورد. از آن زمان، THQ Nordic چندین عنوان از بازی‌های THQ مانند Red Faction را بازسازی کرده و یا مجموعه‌هایی مانند DarkSiders را ادامه داده است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، درون برنامه‌های این شرکت برای E3، آن‌ها دو بازی معرفی نشده را لیست کرده‌اند. یکی از آن‌ها به عنوان "نسخه‌ی جدید فرنچایزی محبوب" و دیگری "بازگشت بازی/فرنچایزی محبوب و بزرگ که مدت زمان زیادی است انتظار آن را می‌کشیم." توصیف شده‌اند.

THQ Nordic فرنچایزهای زیادی را در اختیار دارد که با توصیفات بالا جور در می‌آیند؛ شاید بازگشت سری بازی Time Splitters که بازیکنان انتظار آن را می‌کشند. حدود 1 ماه دیگر باید صبر کنیم تا رونمایی‌های رسمی از این 2 بازی انجام شود. از اخبار مربوط می‌توان به کمپانی THQ NORDIC مبلغ 225 میلیون دلار را صرف خرید استودیوها و فرنچایزهای بیشتری خواهد کرد، اشاره کرد.