Menu

بروزرسان جدید Xbox One منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت Comicbook، امروز Microsoft بروزرسانی جدیدی را برای کنسول Xbox One منتشر کرد که در این بروزرسانی ویژگی‌های جدیدی به رابط کاربری کنسول اضافه شده است. در این بروزرسانی بهبودهایی در لیست دوستان، پیام‌ها و بخش برنامه‌ها و بازی‌ها (My Games & Apps) حاصل شده است. در حال حاضر این بروزرسانی در دسترس کاربران است و دارندگان این کنسول می‌توانند دستگاه خود را بروزرسانی کنند. یکی از مهم‌ترین تغییرها مربوط به لیست دوستان است که هر کاربری می‌تواند بعد از بروزرسانی دستگاه خود مشاهده کند که دوستانش در کدام یک از پلتفرم‌های PC، Xbox One و یا موبایل مشغول به بازی هستند. همچنین با عرضه‌ی این بروزرسانی، هر کدام از این پلتفرم‌ها صاحب نماد مخصوص به خود می‌شوند.

همچنین به گفته‌ی Microsoft بعد از این بروزرسانی بخش پیام‌ها نیز هوشمند شده است. از این بعد نیز درخواست‌های دوستی را براساس حضور شما در گروه‌های مختلف اولویت‌ بندی خواهد شد. همچنین پیام‌های دوستان و گروه‌هایی که در آن عضویت دارید، در دسته‌بندی جدا از افراد ناشناسی که به شما درخواست دوستی می‌دهند، قرار می‌گیرد و از این رو نیز شاهد شلوغی کمتری و نظم بیشتر در بخش پیام‌ها خواهیم بود و از مشکلاتی که افراد ناشناس به وجود می‌آورند نیز کاسته خواهد شد. همچنین پس از این بروزرسانی، تمامی پیام‌هایی را که کاربران در گروه‌های مختلف ارسال کرده‌اند پاک خواهند شد و کاربران باید برای داشتن آرشیو این پیام‌ها به سایت Xbox مراجعه کنند.

آخرین قابلیتی که این بروزرسانی اضافه کرده مربوط به بخش برنامه‌ها و بازی‌ها (My Games & Apps) است که از این به بعد واژه‌های 'a' و 'an' و 'The' از نام بازی‌ها حذف خواهند شد و به عنوان مثال بازی The Witcher در به جای آن که در زیرگروه 'T' باشد، در زیرگروه 'W' خواهد بود.