Menu

کریس آولون دوست دارد بر روی Overwatch و The Witcher کار کند

"کریس آولون" (Chris Avellone) یکی از مشهورترین نویسنده‌های صنعت بازی است کسی که بر روی بازی‌هایی مانند Fallout: New Vegas تا Pillars of Eternity و Star Wars: Knights of the Old Republic II کار کرده‌است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers "کریس آولون" امسال با کار بر روی Star Wars Jedi: Fallen Order دوباره به سری بازی Star Wars برگشته است. با وجود اینکه امسال مشغول کار بر روی این بازی است از اشتیاق حود برای کار بر روی بازی‌های Overwatch و The Witcher می‌گوید.

در مصاحبه ای با Video Games Chronicle "کریس آولون" می‌گوید:

"در طول دوران کاریم شانس این را داشته‌ام که بر روی کار‌هایی مانند Fallout، World of Darkness، Dying Light 2، Planescape و System Shock کار کنم و این خیلی خیلی خوب است و الان احساس می‌کنم که بر روی سری بازی‌هایی که دوست داشتم و عاشقشون بودم کار کردم و الان هم کار می کنم."

و در ادامه در مورد سری بازی‌هایی که دوست دارد در آینده بر روی آن‌ها کار کند سخن گفت.

"حالا که در موردش فکر می‌کنم خیلی باحال می‌شد اگه روی The Witcher کار می‌کردم. برای من هیچ جاه طلبی بیشتر از این نیست که بر روی The Witcher کار کنم."

او همچنین در مورد کار بر روی بازی Overwatch نیز صحبت کرد چرا که با طراح اصلی این بازی در قدیم کار کرده است.

"Overwatch هم میتونه جالب باشه. من با "مایکل چو" (Micheal Chu) طراح ارشد این بازی، در Obsidian کار کردم و از نوشتنش خیلی خوشم می‌آید. خیلی از نویسنده‌هایی که وقتی کاراشون رو می‌خونم و هیچ ایرادی نمی‌تونم بگیرم خوشم می‌آيد. او نویسنده‌ی خیلی خوبیه و از شخصیت‌های بازیش خیلی خوشم می‌آید. من طرفدار کتاب‌های کامیکم پس دیدن ابرقهرمان‌ها در فضای بازی گرما به قلبم می‌بخشن."

با وجود اینکه کار کردن بر روی بازی‌های The Witcher و Overwatch در حال حاضر برای او فقط یک آرزو است، او مشغول کار کردن روی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order می‌باشد.