Menu

Capcom: به RE Engine به عنوان ابزاری برای ساخت بازی‌ها برای کنسول‌های نسل بعد نگاه می‌کنیم

استودیو Capcom معتقد است که با در اختیار داشتن موتور بازی‌ سازی RE Engine برای ساخت و توسعه عناوین برای کنسول‌های نسل بعد آماده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot همانطور که می‌دانید به زمان معرفی و عرضه کنسول‌های نسل بعدی Microsoft و Sony نزدیک شده‌ایم اما یکی از مشکلاتی بر سر راه توسعه بازی‌ها برای کنسول‌های نسل بعد قرار دارد، در اختیار نداشتن ابزار‌های لازم مانند موتور بازی‌ سازی مناسب است. با این وجود استودیو Capcom معتقد است که موتور بازی سازی اختصاصی استودیو، RE Engine، از ابتدا به شکلی طراحی شده است که بتواند برای ساخت بازی‌ برای کنسول‌های نسل بعد نیز مورد استفاده قرار بگیرد. Capcom از این موتور برای ساخت بازی‌های سری Resident Evil استفاده می‌کند. در گزارش مالی که اخیرا از سوی این کمپانی منتشر شده بود، مدیریت Capcom درباره موتور بازی سازی استودیو خود گفت:

"بازی‌هایی که با RE Engine برای نسل فعلی سخت افزار‌ها توسعه پیدا کرده بودند، نظرات و نقد‌های تحسین‌ برانگیزی دریافت کردند. در همان اولین مراحل ساخت این موتور، امکان تقویت آن برای نسل بعد را در نظر داشتیم؛ از این رو به RE Engine به عنوان ابزاری برای ساخت بازی‌ها برای نسل بعد نگاه می‌کنیم."

به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ناشران دنیا و یکی از نزدیک‌ترین استودیو‌ها به Microsoft، این احتمال وجود دارد که Capcom در حال حاضر یکی از آن شرکت‌هایی باشد که از برنامه‌های کمپانی‌ها برای نسل بعد باخبر است.