Menu

شرکت Paradox عنوان Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 را از حراج ویژه Epic Games store خارج کرد

در آخرین ساعت‌های روز گذشته عنوان Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 از Epic Games store ناپدید شد. این بازی مورد انتظار هرگز در انحصار فروشگاه Epic Games نبوده و همچنان در دیگر فروشگاه‌های توزیع دیجیتالی بازی‌های PC همچون Steam و GOG در دسترس قرار دارد. دلیل این حذف ناگهانی، اولین حراج Epic Games store است که دیروز آغاز شد و برای تمامی عناوینی که قیمتی بالاتر از 14.99 دلار داشته باشند، 10 دلار تخفیف در نظر گرفته است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از PCGamesN، این تخفیف ویژه حتی در پیش خرید عناوین آینده نیز اعمال می‌شود و به گفته سازنده عنوان John Wick Hex یعنی مایک بتهل، شرکت Epic مابه التفاوت تخفیف اعمال شده با قیمت واقعی را به سازندگان پرداخت خواهد کرد. با این وجود، ناشر عنوان Bloodlines 2 یعنی Paradox تصمیم به خارج کردن عنوان خود از این حراج گرفته است.

سخنگوی Epic Games در رابطه با این تصمیم Paradox گفت: "اگر یک سازنده یا ناشر به شرکت در حراج ما تمایل نداشته باشد، ما به تصمیمش احترام خواهیم گذاشت. Paradox Interactive تصمیم گرفت که در حراج ویژه Epic شرکت نکند و به همین دلیل بازی آنها موقتا از این حراج خارج شد. اگر بازیکنان در مدت زمانی که Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در این حراج حضور داشت، اقدام به خرید آن کرده باشند، Epic به اقدام آنها احترام خواهد گذاشت و تخفیف حراج را برای آنها در نظر خواهد گرفت."

Paradox Interactive نیز لحظاتی قبل با انتشار یک بیانیه در توضیح دلیل حذف Bloodlines 2 از حراج Epic Games store گفت : "ما در حال مذاکره با شرکت Epic برای حذف موقتی Vampire: the Masquerade – Bloodlines 2 از Epic Game Store هستیم. بازی به زودی به این فروشگاه باز خواهد گشت. هر خریدی که در زمان تخفیف خوردن Bloodlines 2 در حراج ویژه Epic انجام شده باشد، در نظر گرفته خواهد شد."

دلیل تصمیم Paradox Interactive احتمالا جلوگیری از افت فروش بازی بر روی دیگر پلتفرم‌ها یا پس از اتمام حراج بوده است.

لازم به ذکر است که عنوان Oxygen Not Included نیز هم اکنون از Epic Games store حذف شده است. تخفیف‌های حراج Epic Games store به شدت هیجان انگیز هستند. این حراج تا ماه آینده ادامه خواهد داشت. از سوی دیگر حراج تابستانه Steam نیز اخیرا فاش شد که در ماه ژوئن آغاز می‌شود.