Menu

گزارش: دو عنوان جدید از سری Far Cry در دست ساخت قرار دارد، یکی از آنها Far Cry 6 است

گزارش جدیدی منتشر شده مبنی بر اینکه بعد از موفقیت تجاری Far Cry 5، شرکت Ubisoft ساخت دو عنوان جدید از این سری محبوب را در دستور کار قرار داده است، یکی از این دو بازی، Far Cry 6 است. منبع اصلی این شایعه / گزارش فروم 4chan است، جایی که فاش‌کننده اطلاعات مدعی شده است که نسخه‌ای شماره‌دار از این سری شوتر جهان آزاد تحت عنوان "Far Cry 5.5" در دست ساخت قرار دارد که به نوعی یک تجربه چندنفره است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از ComicBook، متاسفانه توضیح بیشتری در این رابطه ارائه نشده است. با این حال، این شایعه درست یا غلط، کاملا محتمل است و موفقیت Far Cry 5 این ادعا را تایید می‌کند. Far Cry 5 پرفروش‌ترین بازی Ubisoft در نسل حاضر کنسول‌ها بوده است و Ubisoft بی‌شک در آینده از ظرفیت این سری بیش از پیش استفاده خواهد کرد. اما قسمت غیر قابل پیش‌بینی این شایعه، ساخت یک نسخه فرعی دیگر از سری Far Cry و اینبار با تمرکز بر بخش چندنفره است. بخش چندنفره در Far Cry طرفدارهای خود را دارد اما تمرکز این سری همواره بر روی بخش تک‌نفره داستانی بوده است.

بر اساس اطلاعات فاش شده، Ubisoft Toronto رهبر تیم‌های توسعه‌دهنده Far Cry 6 است و کارگردان Far Cry 2 یعنی کلینت هاچینگ نیز بعنوان کارگردان ارشد در رأس پروسه ساخت این بازی قرار دارد. ممکن است در جریان نباشید، هاچینگ در سال 2010 از Ubisoft جدا شد و در سال 2015 بار دیگر به این شرکت بازگشت. وظیفه توسعه دیگر عنوان از سری Far Cry را نیز به Ubisoft Montreal محول شده است.

همانطور که اشاره شد منبع اصلی این شایعه فروم 4chan است بنابراین نمی‌توان صحت آنرا تایید کرد. البته قبلا در این فروم جزئیات موثقی از عناوین معرفی نشده Ubisoft منتشر شده است.

معمولا عناوین مهم Ubisoft با همکاری چندین استودیو ساخته می‌شوند و همین مسئله باعث سرعت گرفتن توسعه عناوین این شرکت شده است. با توجه به این مسئله، اگر این شایعه حقیقت داشته باشد احتمالا پیش از پایان نسل فعلی کنسول‌های بازی شاهد عرضه دو Far Cry جدید خواهیم بود.

آخرین عنوان عرضه شده از سری Far Cry تحت عنوان Far Cry: New Dawn در تاریخ 15 فوریه (جمعه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۷) برای PS4 ،PC و Xbox One عرضه شد.