Menu

مدت زمان انحصاری بودن بسته‌های الحاقی Control بر روی PS4 زیاد نخواهد بود

قرار است جدیدترین ساخته‌ی استودیوی Remedy Entertainment با نام Control در اواخر تابستان امسال منتشر شود و بسیاری از طرفداران بازی‌های این استودیو منتظرند تا این بازی را نیز تجربه کنند. همچنین متاسفانه قرار است در هنگام عرضه‌ی بازی، برخی از محتواهای بازی در انحصار کنسول PS4 باشد و خبر بد دیگر نیز این است که این بازی در پلتفرم PC قرار است برای مدت محدودی تنها از طریق فروشگاه Epic Games در دسترس کاربران باشد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت Comicbook، حال به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، توماس پوها (Thomas Puha)، مدیر روابط عمومی Remedy در مصاحبه‌ای به موضوع این محتواهای انحصاری پرداخته است.او در این مصاحبه گفت :

"همان‌طور از قبل مشخص شده بود یک ماموریت انحصاری در نسخه‌ی Digital Deluxe PS4 قرار گرفته است و دو بسته‌ی الحاقی دیگر بازی نیز شرایط مشابه به آن ماموریت دارند. به غیر از یک ماموریت جانبی، تم‌های دیجیتالی و یک لباس انحصاری، تجربه‌ی خود بازی و دیگر محتوای درون بازی بر روی همه‌ی پلتفرم‌ها یکسان خواهند بود. تمامی بسته‌های الحاقی بازی نیز بر روی همه‌ی پلتفرم‌ها عرضه خواهند شد. اگرچه نمی‌توانم مدت زمان دقیق انحصاری بودن این موارد را بیان کنم ولی این را می‌توانم بگویم که این زمان طولانی نخواهد بود. پس دوباره تکرار می‌کنم که ما نیز در استودیو شرایطی مشابه کاربران داریم و دوم این که محتوای بازی اصلی برای همه یکسان خواهد بود. علاوه بر تمامی این موارد، دلایل و موارد اقتصادی مختلفی برای اعمال این تغییرات وجود دارد"

همان طور که ذکر شد، متاسفانه او اجازه نداشت تا مدت زمان انحصاری بودن آن بسته‌های الحاقی و ماموریت‌ها را اعلام کند اما به نظر می‌رسد این زمان زیاد نخواهد بود و این موارد پس از مدتی بر روی دو پلتفرم دیگر نیز عرضه خواهد شد. بازی Control در تاریخ سه شنبه ۵ شهریور (۲۷ آگوست) برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.