Menu

تاریخ عرضه Detroit: Become Human ،Heavy Rain و Beyond: Two Souls بر روی PC اعلام شد + نمایش جدید

بعد از تایید عرضه Detroit: Become Human ،Heavy Rain و Beyond: Two Souls در اواخر سال جاری میلادی بر روی PC، امروز استودیو Quantic Dream تاریخ عرضه دقیق این عناوین را اعلام کرد.

به گزارش پردیس گیم و بر اساس تایید Quantic Dream، عناوین اشاره شده به صورت همزمان عرضه نمی‌شوند بلکه در طول سال میلادی جاری، با همان ترتیبی که پیش از این بر روی کنسول‌های PlayStation عرضه شدند، در دسترس PC گیمرها قرار خواهند گرفت. به این ترتیب Heavy Rain اولین عنوان از این سه گانه است که ماه آینده در تاریخ 24 ژوئن (دوشنبه، ۳ تیر ۱۳۹۸) به PC می‌آید و پس از آن نیز Beyond: Two Souls در تاریخ 27 جولای (شنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۸) عرضه خواهد شد. سومین و آخرین عنوان سگانه Quantic Dream یعنی Detroit: Become Human اما هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد با این حال گفته شده که در پاییز 2019 آماده خواهد شد.

هر سه بازی اشاره شده پیش از عرضه دموی قابل بازی دریافت خواهند کرد. اولین دمو مربوط به بازی Heavy Rain هفته آینده در تاریخ 24 مِه (جمعه، ۳ خرداد ۱۳۹۸) عرضه خواهد شد. دموی قابل بازی Beyond: Two Souls در 27 ژوئن (پنج‌شنبه، ۶ تیر ۱۳۹۸) و دموی Detroit: Become Human نیز بر اساس شنیده‌ها در تابستان در دسترس قرار خواهد گرفت.

در نهایت سه عنوان Quantic Dream از امروز برای پیش خرید در دسترس خواهند بود. هم اکنون می‌توانید این عناوین را از طریق Epic Games Store خریداری کنید.

در پایان شاهد نمایشی از سه گانه Quantic Dream بر روی PC باشید.

دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه