Menu

میزان فروش نسخه‌های کنسولی The Division 2 از انتظارات Ubisoft کمتر بوده است

بازی Tom Clancy's The Division 2 که در زمستان سال گذشته از سوی کمپانی Ubisoft عرضه شده بود نتواسنته به اهداف این کمپانی برای فروش نسخه‌های کنسولی دست پیدا کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot این ناشر فرانسوی در گزارش خود از عملکردش در سال مالی گذشته، تایید کرد که میزان فروش بازی برای پلتفرم‌های Xbox One و PlayStation 4 در حد انتظارات کمپانی نبوده و کمتر از اهداف پیش بینی شده است. البته Ubisoft اعلام کرد که فروش نسخه‌های PC بازی با میزان فروش بازی Division 1 برابر شده است.

فردریک دوگ، مدیر مالی کمپانی درباره عملکرد بازی در زمینه فروش گفت:

"The Division 2 بر روی کنسول‌ها انتظارات بلندپروازانه ما را برآورده نکرد. فکر می‌کنیم دلیل عمده آن این بود که رقابت موجود در بازار بیشتر از آن چیزی بود که انتظارش را داشتیم."

البته دوگ به عنوان خاصی اشاره نکرد اما اضافه کرد که با توجه به عرضه محتوای جدید برای The Division 2، از بازی انتظار دارد که به اهداف در نظر گرفته شده کمپانی دست پیدا کند.

برخلاف نسخه کنسولی The Division 2، میزان فروش نسخه PC بازی در فروشگاه Uplay نسبت به فروش نسخه اول بازی، 10 برابر افزایش پیدا کرده است. بدون شک یکی از دلایل این موضوع عدم عرضه بازی بر روی Steam و انتشار آن بر روی Uplay و فروشگاه Epic Games بوده است. هرچند که نسخه کنسولی بازی نتوانسته به اهداف در نظر گرفته شده دست پیدا کند اما The Division 2 توانسته به رکورد جدیدی در مشارکت بازیکنان در بازی دست پیدا کند. این در حالی است که Season Pass بازی نیز فروش فوق‌العاده‌ای داشته است.

باید توجه داشت که Ubisoft به مانند دیگر ناشران بزرگ بازی‌های ویدئویی میزان دقیق انتظاراتش از فروش عنوان The Division 2 و تعداد نسخه‌های به فروش رفته از بازی را اعلام نکرده است اما در گزارش خود اعلام کرد که Far Cry 5 پرفروش‌ترین بازی کمپانی در نسل هشتم بوده است.