Menu

شایعه: کنسول PS4 ویژگی‌های بزرگی دریافت خواهد کرد؛ از هدیه دادن بازی‌ها در فروشگاه Playstation تا جدول زمانی برای تمام بازی‌ها

همانطور که می‌دانید، نسل هشتم کنسول‌ها رو به پایان بوده و PS5 و Xbox بعدی به زودی از راه خواهند رسید. اما به نظر می‌رسد که کار Sony با PS4 به پایان نرسیده و این کنسول قرار است تا ویژگی‌هایی که بسیاری از پلیرها خواهان آن‌ها می‌باشند را دریافت کند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، به تازگی، اینسایدر شناخته شده‌ی صنعت گیم یعنی Tidux فاش کرده است که قابلیت هدیه دادن بازی‌های دیجیتالی که از فروشگاه Playstation خریداری شده‌اند، به زودی به PS4 راه خواهد یافت. همچنین، جدول زمانی(احتمالا به معنای اینکه هر بازی را چند ساعت تجربه کرده‌اید) و سنجاق کردن(Pin) کردن بازی‌ها بر روی داشبورد کنسول نیز برای آپدیت بزرگ بعدی در نظر گرفته شده‌اند. پیام کامل Tidux به شرح زیر است:

"ویژگی‌هایی که برای رابط کاربری PS4 در راه هستند شامل: لیست موردعلاقه‌ها و قابلیت هدیه دادن بازی‌ها در فروشگاه Playstation- پیشرفت تروفی‌ها- جدول زمانی و آمار برای تمام بازی‌ها- قادر بودن به پین کردن بازی‌ها بر روی داشبور کنسول."

تا الان، مشخص نشده است که این قابلیت‌ها چه زمانی به PS4 اضافه می‌شوند. علاوه بر این، Sony، جزئیات آپدیت بزرگ بعدی خود را به اشتراک نگذاشته و احتمالا قابلیت‌های بالا با آپدیت شماره‌ی 7 به موفق‌ترین کنسول نسل هشتم راه پیدا خواهند کرد. البته به مانند همیشه، تمامی این‌ها فعلا در حد شایعه بوده و باید منتظر انتشار اطلاعات رسمی توسط Sony بمانیم.