Menu

شایعه: تاریخ عرضه و کاور Gears 5 مشخص شدند

در جریان E3 سال گذشته بود که Microsoft و The Coalition خبر از ساخته شدن بازی Gears 5 دادند و اعلام کردند که این بازی در طول سال 2019 و برای پلتفرم‌های PC و Xbox One منتشر خواهد شد. از آن زمان تا کنون اطلاعات زیادی پیرامون این بازی منتشر نشده ولی طرفداران این بازی می‌توانند امیدوار باشند زیرا قرار است در ماه آینده از گیم پلی بازی رونمایی شود و همچنین تاریخ انتشار بازی نیز مشخص شود. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت Comicbook، حال اما به نظر می‌رسد که نیازی به صبر کردن نیست و به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، یک وب‌ سایت اسپانیایی با نام Generation Xbox که بیشتر اخبار مربوط به این پلتفرم را پوشش می‌دهد، ادعا کرده که تاریخ انتشار این بازی را می‌داند.

بر اساس اطلاعاتی که این سایت از سازمان رده بندی سنی کشور تایوان به دست آورده، مدعی شده است که این بازی در روز سه شنبه 10 سپتامبر (19 شهریور) منتشر خواهد شد. قبلا نیز بازی‌های معروف و بزرگی در این روز عرضه شده‌اند و سه شنبه یکی از روزهای مهم برای عرضه‌ی بازی‌ها است. همچنین این سایت طرح جلد روی بازی را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده نمایید.

شایعه: تاریخ عرضه و کاور Gears 5 مشخص شدند

البته هنوز قطعی نشده است که این عکس منتشر شده کاور رسمی خود بازی باشد. همچنین در این تصویر شاهد حضور کیت (Kait) هستیم که نقش پر رنگی را در کنار دیگر شخصیت‌های بازی ایفا می‌کند. حال باید تا تاریخ 20 خرداد منتظر ماند و باید دید که در جریان کنفرانس Microsoft در E3 و نمایش احتمالی بازی جه اطلاعات دیگری از بازی منتشر خواهد شد.