Menu

نگاهی به نقدها و نمرات A Plague Tale: Innocence؛ روایت داستانی عالی، غم‌انگیز و ناراحت کننده

بازی A Plague Tale: Innocence داستان یک خواهر و برادر را دنبال می‌کند. Amicia و برادر جوان‌تر او به نام Hugo قصد زنده ماندن در دوران جنگ صد ساله و شیوع بیماری Black Death را دارند. استودیوی Asobo وظیفه توسعه این عنوان اکشن ماجراجویی و مخفی‌کاری را بر عهده داشته که توسط Focus Home Interactive برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر می‌شود.

امروز بالاخره شاهد انتشار این بازی خواهیم بود و منتقدان هم نظرات خود را در رابطه با کیفیت این بازی به اشتراک گذاشته‌اند. در ادامه نگاهی به نظرات برخی از آن‌ها خواهیم انداخت:

Screen Rant: 100/100

"این بازی طوری ترس، اکشن، بقا، مبارزه و داستان را ترکیب می‌کند که تعداد کمی از عناوین امروزی قادر به انجام آن هستند. A Plague Tale: Innocence همچنین یادآوری می‌کند که دنیا هنوز به بازی‌های تک‌نفره داستانی نیاز دارد، به‌خصوص آن دسته از عناوینی که مثل این بازی بسیار زیبا و دلسوزانه هستند."

TheSixthAxis: 90/100

"A Plague Tale: Innocence ثابت می‌کند زنان جوان شجاع، قهرمانان جدید بازی‌های ماجراجویی هستند و Amicia با افتخار در کنار Senua و Aloy قرار می‌گیرد. Asobo کار بزرگی با ارائه داستانی متقاعد کننده، گرافیکی فوق‌العاده و موسیقی بی‌نقص انجام داده است."

Hobby Consolas: 84/100

"A Plague Tale روایت یک ماجراجویی است که شخصیت‌های اصلی واقعی آن موش‌ها هستند. این بازی در دوران جنگ صد ساله اروپای قرون وسطی واقع‌گرایانه‌ای جریان دارد و داستانی جالب و معماهایی با طراحی خوب را ارائه می‌دهد. در بخش نکات منفی، می‌توان به کوتاه بودن آن (حدود 10 ساعت) و تکراری شدن برخی از مکانیک‌های آن اشاره کرد."


Daily Star: 80/100

"A Plague Tale Innocence عنوانی ممتاز است که نه تنها به‌طور تحسین برانگیزی لحنی با ثبات و تنش‌زا دارد، بلکه داستان جذابی را ارائه می‌دهد که باید برای فهمیدن وقایع بعدی آن از کابوس‌هایی تاریک عبور کنید. اجرای فوق‌العاده خواهر و برادر داستان هم جهان تاریک آن را به روشی بسیار جذاب نمایش می‌دهد و در حالی که شاید با بازی کاملا بی‌نقصی روبه‌رو نباشیم، در رابطه با Plague Tale هم به اندازه Hellblade صحبت خواهد شد."

GameSpot: 80/100

"نمایش تصاویری وحشتناک از بیماری طاعون و موش‌ها به کنار، Innocence در نهایت داستانی احساسی از مقاومت در برابر دشمنان استرس‌زا و بی‌رحم است."

IGN: 70/100

"Plague Tale داستانی عالی دارد اما گیم‌پلی آن به حدی ساده و راحت است که جهان تاریک آن را زیر سوال می‌برد."

Push Square: 60/100

"باید A Plague Tale را بابت جسارت برای متفاوت بودن مورد احترام قرار داد. با وجود برخی از ایده‌های تمیز و جالب، شاهد مخفی‌کاری و معماهای بی‌روح و کسل کننده‌ای هستیم و داستان هم به‌طور کامل نمی‌داند که می‌خواهد چه چیزی باشد. علاوه بر این، در حالی که نمایش آن خیره کننده است، این پروژه دارای نقص‌هایی در زمینه‌های کلیدی است و فرصت‌های خود را از دست می‌دهد."

میانگین نمرات بازی در متاکریتیک: 79 با 28 نقد