Menu

Netflix برای اعلام برنامه‌های خود برای دنیای بازی‌های ویدئویی به E3 2019 خواهد آمد

جف کیهلی، مجری برنامه E3 Coliseum اعلام کرد که کمپانی Netflix در مراسم E3 امسال حضور خواهد داشت و اطلاعاتی از برنامه‌های خود برای فضای گیمینگ را منتشر خواهد کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers در حالی که تنها یک ماه تا آغاز E3 2019 باقی مانده، انتظارات بسیاری از این رویداد بزرگ دنیای بازی‌های ویدئویی وجود دارد. به مانند سال‌های گذشته E3 Coliseum امسال نیز میزبان یک مهمان غیرمنتظره اما هیجان‌انگیز خواهد بود. طبق اعلام مجری این برنامه Netflix، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در حوزه سرگرمی، مهمان امسال این برنامه خواهد بود.

این کمپانی با پنل Bringing Your Favorite Shows to Life: Developing Netflix Originals Into Video Games به E3 امسال خواهد آمد و احتمالا اطلاعاتی از نحوه قراردان محتوا بر روی سرویس‌های استریم منتشر خواهد کرد. Netflix در حال حاضر تلاش می‌کند تا دنیای بازی‌ها را دنیای سرگرمی و تلویزیون ترکیب کند. به طور مثال این شرکت اوایل امسال عنوان Black Mirror: Bandersnatch را عرضه کرد که یک تجربه تعاملی را در اختیار کاربران قرار می‌داد. این شرکت سال گذشته اقتباسی از بازی Minecraft: Story Mode را نیز عرضه کرد. عنوانی که با توجه به تعطیل شدن استودیو Telltale حال به عنوان یکی از آخرین پروژه‌های این استودیو شناخته می‌شود. این استودیو همچنین به دنبال این بود که یک بازی اقتباسی اپیزودیک از سریال Stranger Things، ساخته Netflix، را بسازد. بنابراین این احتمال وجود دارد که Netflix در نمایش خود در E3 اطلاعاتی از این عناوین را نیز منتشر کند.