Menu

اولین تصویر از واکین فینکس در فیلم مستقل Joker منتشر شد

دقایقی پیش کارگردان فیلم مستقل Joker یعنی "تاد فیلیپس" (Todd Phillips) اولین تصویر از "واکین فینکس" (Joaquin Phoenix) در نقش Joker را در اینستاگرام با کپشنی مهم به اشتراک گذاشت.

به گزارش پردیس‌گیم، در کپشن این پست نام واقعی شخصیت Joker ذکرشده و همان‌طور که پیش از این نیز شایعه شده بود، نام اصلی Joker، "آرتور" است. در این تصویر منتشرشده هیچ آرایش عجیب، موهای سبز و یا لب‌های برافروخته‌ای نمی‌بینیم. تتنها کمدینی خسته و مرموز! و دلیلش این است که فیلم Joker داستان این شخصیت را از پایه روایت کرده و چگونگی تبدیل‌‌شدن او از یک کمدین به یک خلافکار خطرناک را به تصویر می‌کشد.

داستان این فیلم در دهه 80 میلادی در شهر Gotham رخ می‌دهد. جایی که خانواده "وین" توسط بزرگ خاندان یعنی "توماس وین" شناخته می‌شود. چندی پیش اعلام شد که "الک بالدوین" نقش "توماس وین" را ایفا خواهد کرد ولی این بازیگر به دلیل مشغله کاری از این پروژه انصراف داد.

این فیلم جدا از دنیای سینمایی DC بوده و نقش Joker در فیلم‌های Suicide Squad 2 ،Gotham City Sirens و فیلم مستقل Harley Quinn هم‌چنان برعهده "جرد لتو" (Jared Leto) خواهد بود.

هنوز تاریخ انتشاری برای فیلم Joekr اعلام نشده ولی انتظار می‌رود این فیلم در سال 2019 روانه پرده سینماها شود. علاوه بر تصویر رسمی، وبسایت justjared نیز تصاویری منتشرکرده که در ادامه برخی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.