Menu

بیش از 95 درصد از نسخه‌های ارسالی Spider-Man در ژاپن به فروش رسیده‌اند + تریلری جدید پیرامون نمرات بازی

همان‌طور که می‌دانید چند روز پیش اعلام شد که بازی Spider-Man در صدر جدول پرفروش‌ترین‌های ژاپن قرار گرفته و 2 برابر God of War فروش داشته است. حال به نظر می‌رسد که حتی Sony نیز انتظار این حد از استقبال را نداشته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، به تازگی مشخص شده که تقریبا اکثر نسخه‌های بازی در ژاپن به فروش رسیده‌اند و این باعث‌شده تا بسیاری از فروشگاه‌ها با کمبود مواجه شوند. بنابر تخمین Media Crate، فروش 96.17 درصد از ارسال‌های اولیه به فروشگاه‌ها، سبب شده تا عده بسیاری مجبور شوند بازی را از PlayStation Store خریداری کنند.

با اینکه پیش از این نیز نسخه‌های متعددی از بازی‌های شخصیت Spider-Man در ژاپن عرضه شده‌اند، ولی به نظر می‌رسد بازی Insomniac Games قوی‌ترین شروع را در بین آن‌ها داشته است. علاوه بر این، نزدیک به 4000 نسخه از باندل PS4 Pro این بازی نیز به فروش رسیده است.

بازی Marvel’s Spider-Man جدا از ژاپن، در بریتانیا نیز عملکردی فوق‌العاده داشته و با رکوردشکنی به عنوان سریع‌ترین فروش، هفته گذشته در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار گرفت.

هم‌چنین به تازگی تریلری جدید از بازی منتشرشده که در آن به تحسین‌‌های منتقدین و نمرات و نظرات سایت‌های مختلف در کنار صحنه‌هایی از بازی، نگاهی انداخته شده است.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.