Menu

تاریخ انتشار بازی Whispering Willows برای Nintendo Switch مشخص شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، شرکت Akupara Games به تازگی اعلام کرد که بازی بسیار زیبای Whispering Willowsکه در سبک پازل داستانی می‌باشد، این ماه و در تاریخ 27 سپتامبر مصادف با پنج شنبه، ۵ مهر ۱۳۹۷ بر روی پلتفرم Nintendo Switch منتشر خواهد شد.

نسخه Nintendo Switch بازی از قابلیت بسیار جالب و منحصر صداهای HD این کنسول استفاده خواهد کرد تا بیشتر از هر موقع دیگری بتواند به دل بازیکنان دلهره بیاندازد و تجربه دلنشینی را به عمل آورد. در این حالت، اگر شما در دنیای بازی نزدیک به یک روح دوست باشید، کنسول ضربانی را از خود ایجاد می‌کند، اما اگر نزدیک به یک روح و موجود شیطانی باشید، ضربان سریع تر خواهد شد.

داستان بازی در مورد دختری به نام Elena Elkhorn می‌باشد که به عمارت Willows سفر کرده و سعی دارد تا پدر گمشده خود را پیدا کند. الینا طلسم منحصر به فردی را از پدر خود دریافت کرده است که به او فرصت وارد شدن به دنیای اشباح و ارتباط با مردگان را می‌دهد. شما می‌توانید از طلسم برای حل کردن پازل ها، کمک به اشباح و کشف راز های عمارت استفاده کنید.

بازی Whispering Willows در تاریخ 27 سپتامبر با قیمت $9.99 بر بروی Nintendo Switch منتشر خواهد شد و شما هم اکنون می‌توانید این بازی زیبا و البته ترسناک را از فروشگاه Nintendo پیش‌خرید نمایید. لازم به ذکر است که بازی هم اکنون بر روی تمامی پلتفرم ها از جمله پلتفرم کمتر شناخته شده Ouya به دلایلی موجود می‌باشد.