Menu

Anno 1800 سریع‌ترین فروش را در کل این سری داشته است

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت wccftech، به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، Ubisoft اعلام کرد که این بازی توانسته سریع‌ترین فروش را در مقایسه با شماره‌های قبلی این سری داشته باشد. این بازی در سبک استراتژی همزمان و ساخت و ساز می‌باشد که توسط استودیوی Blue Byte توسعه یافته و در تاریخ 27 فروردین ماه برای PC عرضه شد و توانست متای 84 را به دست بیاورد. این بازی در واقع هفتمین شماره از این سری می‌باشد و توانست در هفته‌ی اول عرضه‌ی خود فروش 4 برابری را نسبت به نسخه‌ی قبلی این سری یعنی Anno 2205 به دست بیاورد. در همین راستا بندیکت گریندل (Benedikt Grindel)، یکی از کارگردانان اصلی استودیوی Blue Byte گفت:

"روند ساخت Anno 1800 برای همه‌ی کسانی که در این استودیو کار می‌کنند لذت بخش بوده و ما نیز بسیار خوشحالیم که کاربران تا کنون از این بازی لذت برده‌اند. از زمان معرفی بازی کاربران دیدگاه‌های مفید بسیار زیادی را برای ما از طریق پلتفرم Anno Union ارسال کردند و از این طریق به ما در ساخت این بازی کمک کردند. ما واقعا از داشتن این تعامل با کاربران خود خوشحال هستیم. بعد از لانچ شگفت انگیز و موفقی که بازی داشت، ما با تمام توان خود در تلاشیم تا بهترین محتویات ممکن را برای بازی عرضه کنیم و برای عرضه‌ی این محتویات جدید نیز بسیار مشتاقیم."

همچنین سازندگان بازی به این مناسبت در قالب یک اینوگرافیک جدید آمار جالبی را از فعالیت‌های کاربران این بازی در هفته‌ی اول عرضه‌ی آن را منتشر کردند:

Anno 1800 سریع‌ترین فروش را در کل این سری داشته است

  • تقریبا هفت میلیارد نفر جمعیت در جزیره‌های کاربران حضور دارند که این عدد بیشتر از 3 برابر جمعیت جهان در سال 1899 می‌باشد
  • بیشتر از 10 میلیون کشتی در بازی توسط کاربران ساخته شده است
  • بیشتر از 1 میلیارد مزرعه گندم در بازی توسط کاربران ساخته شده است
  • بیشتر از 3 میلیون جزیره مسکونی شدند