Menu

خالق Cyberpunk 2020، منبع الهام Cyberpunk 2077، از یکی از بازی‌های EA برای خلق Night City استفاده کرده است

طراحی اولیه Night City، مکان بازی Cyberpunk 2077 و هم‌چنین بازی تخته‌ای Cyberpunk 2020 (منبع الهام Cyberpunk 2077) با استفاده از بازی Sim City شرکت EA برروی Apple II نمونه‌سازی شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، خالق Cyberpunk یعنی "مایک پانداسمیت" (Mike Pondsmith)به تازگی در مصاحبه‌ای در PAX West اعلام کرده که او با استفاده از آن بازی مدیریت شهری قدیمی و ترکیب آن با تخیلاتش، کلان‌شهر موردنظرش را ساخته است.

"من برروی Apple II این کار را انجام دادم و با خودم گفتم "مگه چقدر بد می‌تونم خرابش کنم؟""

در Cyberpunk 2077، شهر Night City از 6 منطقه تشکیل شده است؛ مناطقی که هرکدام گروه‌ها، شهروندها، کسب‌وکار و اکوسیستم منحصربه‌فرد خود را دارند.

"Night City گسترش یافت چرا که من خواستار شهری بودم که در آن حتی افرادی که کوچک‌ترین چیزی از Cyberpunk نمی‌دانستند نیز بتوانند دنیا را درک کنند. این شهر براساس چیزی که من آن را اصل Disneyland نام‌گذاری کرده‌ام، طراحی شد. اگر به آن نگاه کنید یک محله برای چینی‌ها، یکی برای ژاپنی‌ها، برای مافیا و حتی مخصوص شرکت‌ها خواهید دید. من به خوبی در این مورد تحقیق کرده‌ام. "

"من این شهر را به کمک نسخه‌های اولیه Sim City ساختم و بعد از عمد خرابکاری کردم تا تبدیل به مکانی شود که رفت‌و‌آمد در آن بسیار سخت باشد. Night City مکانیست که در آن دنیای Cyberpunk معنی پیدا می‌کند. این شهر روح و دنیای مخصوص خود را دارد. "

"یکی از دلایلی که Night City را در 2077 نیز جالب و جذاب می‌کند، جزئیات دیوانه‌کننده آن است. شما می‌دایند چه اتفاقی در حال رخ‌دادن است؛ نه فقط جایی که قرار دارید، بلکه زمان و موقعیت را نیز به خوبی درک می‌کنید؛ چه گروه‌های خلافکاری منطقه را مدیریت می‌کنند، اخبار چه می‌گوید، سیاست در دست چه کسی است، افراد مهم چه کسانی هستند و از این دست چیزها."

"وقتی شما در دست تیمی همانند CDPR چنین جزئیاتی را قرار می‌دهید، آن‌ها به خوبی از آن استفاده خواهند کرد. با اینکه در Cyberpunk 2077 تغییراتی در Night City اعمال کرده‌ایم، این شهر هم‌چنان مکانی به شدت سرگرم‌کننده و جذاب است."

2 دنیای Cyberpunk – بازی تخته‌ای و بازی ویدئویی – چرخه یکدیگر را کامل خواهند کرد. حتی به گفته "پانداسمیت" احتمال دارد یک بازی تخته‌ای از Cyberpunk 2077 نیز عرضه شود.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخی نامعلوم برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.