Menu

بعد از حمایت Ubisoft از کلیسای نوتردام موجی از بازخوردهای مثبت طرفداران روانه Assassin’s Creed Unity شده است

بعد از رایگان شدن عنوان Assassin’s Creed Unity توسط Ubisoft، بازیکنان موجی از بازخوردهای مثبت را نسبت به این بازی در صفحه Steam آن روانه داشته‌اند تا با این اقدام خود از یک سو از Ubisoft تشکر کرده و از سوی دیگر برای بازسازی کلیسای نوتردام پاریس، که هفته گذشته دچار آتش‌سوزی شد، ابزار امیدواری کنند.

Unity در زمان عرضه به دلیل مشکلات فنی بسیار، به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. در آن زمان بازیکنان با انتشار تصاویری از باگ‌های گرافیکی بازی نا امیدی خود از عرضه جدید Ubisoft را ابراز می‌کردند. مشکلات بازی اما فراتر از این بود، مانند تغییری که Unity در سیستم آیتم‌های جمع‌آوری شوند ایجاد کرده بود و بازیکنان را مجبور می‌کرد برای باز کردن برخی صندوقچه‌ها در سراسر پاریس مجبور به خرج کردن پول واقعی شوند.

اما اعتبار اصلی بازی، بازسازی خیره‌کننده و بی‌نظیر کلیسای نتردام است. باسیلیکا مکان مهمی در این بازی به حساب می‌آید، به طوری که محل وقوع چندین ماموریت و یک نمایش پایانی بازی است. در بخش کلاسیک هم Unity به نسخه‌های پیشین وفادار است و به شما اجازه می‌دهد که از سازه‌ها بالا بروید و از بالاترین مکان‌های شهر، ساختمان‌ها و معماری بی‌نظیر پاریس را نظاره‌گر باشید.

بعد از حمایت از Ubisoft کلیسای نوتردام موجی از بازخورد مثبت طرفداران روانه Assassin’s Creed Unity شده است

پس از عرضه Unity، شرکت Ubisoft بروزرسان‌های متعددی را برای این بازی عرضه کرد و توانست بسیاری از مشکلات اساسی آنرا را از این طریق برطرف کند و این بازی اکنون بر روی PC نیز اجرای بهینه‌ای دارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از PCGamesN، کاربران Steam هم ظاهرا چنین نظری دارند یا حداقل سعی دارند که از Ubisoft، که به تازگی این بازی را رایگان کرد تا بازیکنان بتوانند بدون هیچ هزینه‌ای در کلیسای نتردام در سال 1789 به گشت و گذار بپردازند، قدردانی کنند. با وجود اینکه میانگین امتیازات Unity در Steam همچنان "متوسط" است اما آمار نشان می‌دهد که 61 درصد از کل 16,308 نقدهای ثبت شده برای این بازی، مثبت هستند. در جدیدترین نقدهایی که برای این بازی ثبت شده (تا این لحظه به طور دقیق تعداد 870 نقد) نظر 86 درصد نسبت به بازی "بسیار مثبت" بوده است.

یکی از این افراد در نقد خود نوشته: "تشکر از Ubisoft و Assassin’s Creed Unity که این فرصت را در اختیار ما قرار دادند تا بتوانیم شکوه کلیسای نتردام را درک کنیم. خداوند فرانسه را حفظ کند."

برخی از کاربران نیز در نقد خود سعی کردند افراد دیگر را از رایگان شدن Unity در Uplay تا تاریخ 25 آوریل (پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸) مطلع کنند.

Ubisoft پس از آتش‌سوزی کلیسای نوتردام عنوان Assassin’s Creed Unity را بر روی PC رایگان کرده و 500 هزار یورو نیز برای بازسازی این کلیسا کمک کرد.