Menu

تم پویای Days Gone هم‌اکنون به صورت رایگان بر روی PS4 در دسترس می‌باشد

همانطور که می‌دانید، کمتر از یک هفته با انتشار بازی Days Gone فاصله داریم و Sony اطلاعات زیادی را طی این مدت درباره‌ی عنوان انحصاری و آخرالزمانی خود به اشتراک گذاشته است. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamerant، تم رایگان و پویای Days Gone و ست آواتار بازی توسط استودیوی سازنده یعنی Sony Bend منتشر شده است. البته باید اشاه کرد که این آیتم‌ها تنها برای کاربران ایالات متحده و کانادا در دسترس می‌باشند و فعلا خبری از بقیه‌ی نواحی دنیا نیست.

برای دریافت آیتم‌های مذکور، ابتدا وارد این وبسایت شوید. سپس ایمیل و رمز عبور اکانت psn خود را (که حتما باید مربوط به ناحیه‌ی ایالات متحده و یا کانادا باشد) در قسمت Sign in وارد کنید. پس از انجام این کار، به پایین صفحه رفته و بر روی قسمت Claim Rewards کلیک کنید. بعد از کلیک کردن، یک کد 12 رقمی برای شما نمایش داده می‌شود که باید آن را از طریق PS4 و یا اپلیکیشن Playstation در قسمت Redeem Codes فروشگاه پلی‌استیشن وارد کنید تا تم و آواتار Days Gone را به صورت مجانی دریافت کنید. این تم رایگان، شخصیت اصلی بازی "دیکان سینت جان" را نشان می‌دهد که در حال شلیک به یک گرگ زامبی شده است. در حالی که دشمنان اصلی بازی "فریکرها" هستند، اما عناصر طبیعی دیگری نیز وجود دارند که دیکان باید با آن‌ها جدال کند.

سیستم مبارزات نزدیک Days Gone کمی شبیه به فرنچایز Dark Souls می‌باشد؛ به این معنی که یک نوار استقامت برای شخصیت اصلی وجود دارد. هم‌چنین، سلاح‌های بازی دارای 5 سطح می‌باشند که پایین‌ترین سطح "Junk" و بالاترین "Special Forces Condition" نامیده می‌شوند و بازیکنان می‌توانند وضعیت اسلحه‌های بازی را هنگام تغییر آن‌ها مقایسه کنند. اما با توجه به جزئیات جدید، انتخاب سلاح به سادگیِ اینکه سلاحی را انتخاب کنید که آسیب بیشتری می‌رساند، نیست. مثلا، نفوذ و رخنه کردن گلوله(Bullet penetration) موردی است که باید به آن توجه داشته باشید، به این دلیل که به شما اجازه می‌دهد تا Freakerها(دشمنان بازی) را با تعداد گلوله‌ی کمتری از بین ببرید. جزئیات آپدیت روز اول و فضای خالی مورد نیاز بازی را می‌توانید از اینجا مطالعه کنید. Days Gone در تاریخ 6 اردیبهشت به صورت انحصاری برای PS4 عرضه خواهد شد.